Haha 掉垃圾算唔算 佢話依個最好 一定唔會比我鬧

點解會咁㗎?!
大件嘢佢做 洗風扇 抽氣扇 煲自己最愛柴魚花生粥
炒菜 炒海鮮最叻 假期負責整早餐 因佢最為食 所以肯煮好多好味嘅餸 記得一次買D蝦返嚟自製煆膠 整完厨房我要清潔一個鐘


洗碗清潔煮飯買餸呢d基本野都識
我老公會做呀!我鍾意啲野放整齊,有些少強迫症。。。但我麻麻地抹野洗碗。好彩老公鍾意,所以我地分工都幾好!
搞咩黎呀 
肯幫手,我會加分。
做得好唔好?唔計較得咁多。



sorry 笑左
我老公識做但佢吾做
我見過朋友老公連針版都斬斷
真係似海胆。
唔識,連自理都有問題,唉……
識做都唔做
我老公做埋我個份 
會幫手買餸
佢煑飯家務基本都識,因為以前一個人住,但好基本功,而家我包辦晒。
佢煑餸無乜要求,可以煑同一樣餸幾日,所以,都係我煑啦。
我老公乜家務都肯做,仲爭住做,但唔叫識,程度同一個海外工人姐姐初初嚟到差唔多,講幾多次,示範幾多次,寫住貼响度都係用自己方法做,有時仲要執手尾
我老公唔肯用吸塵機,堅持用掃把
佢仲會洗廁所及倒垃圾
即刻諗到首歌,落力為你好,得不到分數
你老公都好呀,係暴力左少少

我果個係識做都吾做
除左煮餸,其他野唔識做