投票反送中媽媽2020年六四,七一遊行會有組織地出來嗎?

每年六四七一也是重頭戲,也是民陣大台,最多人及安全的遊行,今年大家仲會出來嗎?

1,全家一定出(現在合法示威買少見少,2020後可能無一國兩制,當last chance)

2,自己出(子,女比另一半照料,太多不可預測,有可能狂放TG,及有勇武垂死的最後一擊)

3,不了(已放棄了,100/200/300/400萬人也冇用,習慣了,做港G响家中涼冷氣算。

如會出席人仕會

1,事前集中家長子女tg group集合出發。(有多d家長兒童在附近,有事可有支援,也可安全地離開,popo樂見曱甴全家中tg狂喊狂咳,小學生也是暴徒)

2,不了,集合太麻煩,自己行算,popo應該5會亂放tg,始終有小童在,popo絕不會在有小童及bb的地方強行清場,popo始終是人民公僕

1個讚

仲有限聚令, 一集會就拉同發告票喎!

最緊要睇吓會唔會批不反對通知書先

相信唔會比
macau連相都唔比放啦

我覺得今年六四晚會搞唔成
佢一定用限聚令打擊
然後好多人都唔理照樣64喺維園附近
最後又出胡椒噴霧, 催淚彈

劇情大概係咁樣

唔會再有「不反對通知書」遊行或集會架喇!
我估計去到 6 月會再爆一波
限聚令會持續
方便popo拉人

1個讚