去到下星期二
佢一年都有幾次3折,應該正價好少人買
以前有用過,而家好少用 屋企附近無分店
啱呀 除咗三折嗰陣排隊,其他時間間鋪一個人都冇
佢D MASK好用嗎? 有無話邊款好?
成日都睇到佢3折, 而且又唔係多人買… 其實佢有咩產品好用???
蝸牛mask係出名嘅
該主題在創建3天后自動關閉。不再允許添加新回覆。