Tonymoly 低至3折

去到下星期二 :baby_girl05_idea:

佢一年都有幾次3折,應該正價好少人買

以前有用過,而家好少用
屋企附近無分店

啱呀 除咗三折嗰陣排隊,其他時間間鋪一個人都冇:joy::joy:

佢D MASK好用嗎? 有無話邊款好?

成日都睇到佢3折, 而且又唔係多人買…
其實佢有咩產品好用???

蝸牛mask係出名嘅

該主題在創建3天后自動關閉。不再允許添加新回覆。