我嚟︰
得︰我留喺屋企時間多咗,我終於留意每個角落,欣賞自己屋企; 另外我開始反思平時消費模式,係咪需要咁多錢買無謂嘢﹖到頭來,我只想健康安全一家人齊齊整整
另一個得當然係多咗時間閱讀同睇電影睇劇
失︰防疫用品及日用品買得失預算; 仲有睇住好多小店做唔住好心痛 (大鋪執就由得佢啦)
我嚟︰
得︰我留喺屋企時間多咗,我終於留意每個角落,欣賞自己屋企; 另外我開始反思平時消費模式,係咪需要咁多錢買無謂嘢﹖到頭來,我只想健康安全一家人齊齊整整
另一個得當然係多咗時間閱讀同睇電影睇劇
失︰防疫用品及日用品買得失預算; 仲有睇住好多小店做唔住好心痛 (大鋪執就由得佢啦)
得:喺屋企做野好開心
失:食物清潔用品貴咗好多,開支大咗
得: 更珍惜一家人齊齊整整, 只有屋企俾到安全感我…另外就係減少左一啲消費, 慳到錢
失: 無左好多娛樂, 有d抑鬱…個人無咩笑容, 又成日生暗粒, 好想除左個口罩呀~
得, overall使少左錢
失, 使左好多錢去口罩, 消毒用品.
得:以後任何時候屋企一定要有最少兩個月用量的口罩
得:多左時間陪屋企人
失:小朋友唔可以出街玩
得:多咗時間陪小朋友
失:之前辭咗職,諗住新年後揾工,點知都而家都無聲氣
冇得去旅行
外國客唔嚟又唔駛開會
得: 悠長假期(其實係失業
)
失: 外地有間屋keep住交緊租,返唔到去,經濟損失慘重
得:多左同小朋友相處
改變了用錢模式
有時間認識自己屋企
失:想去的地方,真係只可以想。
得: 用少咗錢(因無乜出街)
失: 老公失業,要退租
得:以後會繼續注重個人衛生。呢排自己同身邊好多人都話病少咗,所以戴口罩同加強清潔其實對健康係好有幫助嘅!
失:個人悶悶不樂,好多野都唔敢再去plan,計劃趕不上變化…
得: 成日带囗罩 喉嚨痛少左
失: 肥咗十磅 
失
駛費大咗,老公日日屋企開餐,3餸,食窮我!(食物費用我出)
因為訂菜訂食材,唔駛工人買,食材質素好咗、煲湯多咗,食窮我!
反而口罩嗰d有限錢,我估用咗唔夠3千,一家4口加長老x3
取消咗個IAL,原本ready考兩科數…
得
希望為兩個仔製造難忙假期,用書同知識餵飽兩個仔!
特別係平時要返學同呢排大量時間自修,有機會暑假內完成多一科IAL!
細仔平時無時間睇書,呢排都睇咗唔少書!
多咗時間煮野食,好多年無自己整包包,呢排老公日日食我整嘅包
幾磅肥膏
兩姊妹感情好咗,家姐照顧多咗妹妹、獨立咗。
得:每日瞓晏咗,weekdays唔使接送小朋友返學
失:旅行plan全部cancel
本身一星期都有4日煮飯煲湯
前排要我煮足一星期7日 lunch and dinner !!
開頭以為唔得
原來煮煮下都變咗好多新菜式出嚟
仲有甜品技能提升咗好多 




得:呀女好開心我日日陪佢玩~
失:我無自由,我失自由~
得: 之前成個月老公都wfh,個感覺好好,成家人一齊湊B
失: 難得個B開始大少少可以出街,而家唔好話去玩,連人佢都無乜點見
唔係香港,三月中開始封城,岩岩解封
得:一家三口交流多左;老公同仔「主動」幫手做屋企野多左;覺得係屋企好似放假;覺得work from home好正;平日以為10歲獨仔幾自我中心,原來係可以好主動關心周圍既人
失:肥左(一日4-5餐);我仔無左自動做功課既能力(日日要嘈要提);老公因為疫情同佢老豆吵左鑊勁既(仲未釋懷)