吉林市出現1傳22宣布封城

【武漢肺炎 捲土重來】吉林市出現1傳22宣布封城 世衛:病毒或永不消失 成為風土病

武漢肺炎肆虐全球,各地防疫限制措施正準備鬆懶之際,第二波疫情蠢蠢欲動,即將爆發。中國吉林省吉林市昨日 (13日) 宣布封城,小區全面實行封閉管理,娛樂場所一律停止營業,並禁止聚餐。吉林市衛健委通報,該市新增本地確診病例6宗,使該市在不到一周的時間內,出現1傳22人的情况,目前有367名密切接觸者在隔離,但至今源頭仍未明。

而世界衞生組織專家周三(13日)發出警告,指武漢肺炎有可能「永遠不會消失」,成為另一種風土病,直至研發到疫苗才有新轉機。

報道 :https://www.facebook.com/117540932243292/posts/559953878001993/?d=n

至唔至1傳22​:scream::woman_facepalming:t2:

終於有長細啲嘅消息。

封得城, 又唔知有幾多萬人 or 幾多十萬人中招

2個讚

封得城肯定唔止咁少,韓國嗰個都一傳百

1個讚

:baby_girl04_laugh:

我都覺得係

沒完沒了

:baby_girl06_shock:

你話大陸果條數據係真
真係笑死我

成個所謂蟈家,只有雜大大係真的

爆到7彩懷疑佢地仲會唔會跟傳播連

冇得跟, 點跟?

肯定啦,死都唔信 1 傳 22 要搞到封城。

我信1傳22
不過係N咁多個人, 每人再傳俾22個人