知道昨晚令好多人不滿
不過難得聚到一d 志同道合既人
不如比d 時間admin 去管理
至於d 分化0.5毛
直接ignore 啦
15個讚
直接block唔使理佢地
大家開開心心繼續吹水
2個讚
支持
我地開新post 講下其他嘢啦
1個讚
最擔心係Admin只係港豬一名,俾藍絲引導咗。。。
1個讚
想問點block?謝謝你
唔駛擔心,討論區admin只係附助…最緊要壯大呢度,吸納中遊,所以討論嘅嘢要多元化
3個讚
要齊心團結,不要被分化
3個讚
大家一定要繼續出多d post, 唔好被分化
但版主, admin 都要盡快解釋封po 原因,我諗一個解釋唔係咁難!希望今日會有消息解釋一下
1個讚
按你自己個頭像
再入你個名
使用者內有block
1個讚
搵到啦,喺偏好設定入面
唔該晒你 
我都唔明點解有時俾人講幾句
就咁容易俾人分化!
仲講咩其他野?爭氣啲啦大家
Admin 要處理嘅嘢比想像中多
可能身兼幾職
結果係點都比人話
比啲時間admin 定位啦大家
5個讚
只要論壇係黃底,我願意留低。要做既唔係分化同批鬥,我哋應該求同存異幫佢改善。要集合咁多人同run一個論壇,仲要咁短時間,應該比空間負責人進步。
3個讚
我哋自己要齊心先。唔好理admin 係點住,始終係新科林,要比時間去調整。當admin睇到大家取態係點,就會知點做
比d信心admin,個壇開得出嚟就係比我哋呢班人容身。我地怪果邊太藍容不下一點黃嘅同時,都要反省吓我哋有無犯同樣錯誤!我哋係咪迫人黃,一藍就唔比人講?一個自由地方,不是應該兩種聲音並存,互相尊重嗎?大家千萬唔好變成自己討厭嘅人呀!
4個讚
但Admin都要好把關,頂住藍絲