做好自己

知道昨晚令好多人不滿
不過難得聚到一d 志同道合既人
不如比d 時間admin 去管理
至於d 分化0.5毛
直接ignore 啦

15個讚

直接block唔使理佢地

大家開開心心繼續吹水

2個讚

支持

我地開新post 講下其他嘢啦

1個讚

最擔心係Admin只係港豬一名,俾藍絲引導咗。。。

1個讚

想問點block?謝謝你

唔駛擔心,討論區admin只係附助…最緊要壯大呢度,吸納中遊,所以討論嘅嘢要多元化

3個讚

要齊心團結,不要被分化

3個讚

大家一定要繼續出多d post, 唔好被分化
但版主, admin 都要盡快解釋封po 原因,我諗一個解釋唔係咁難!希望今日會有消息解釋一下

1個讚

按你自己個頭像

再入你個名

使用者內有block

1個讚

搵到啦,喺偏好設定入面
唔該晒你 :baby_boy01_smile:

我都唔明點解有時俾人講幾句
就咁容易俾人分化!
仲講咩其他野?爭氣啲啦大家
Admin 要處理嘅嘢比想像中多
可能身兼幾職
結果係點都比人話
比啲時間admin 定位啦大家

5個讚

只要論壇係黃底,我願意留低。要做既唔係分化同批鬥,我哋應該求同存異幫佢改善。要集合咁多人同run一個論壇,仲要咁短時間,應該比空間負責人進步。

3個讚

我哋自己要齊心先。唔好理admin 係點住,始終係新科林,要比時間去調整。當admin睇到大家取態係點,就會知點做

比d信心admin,個壇開得出嚟就係比我哋呢班人容身。我地怪果邊太藍容不下一點黃嘅同時,都要反省吓我哋有無犯同樣錯誤!我哋係咪迫人黃,一藍就唔比人講?一個自由地方,不是應該兩種聲音並存,互相尊重嗎?大家千萬唔好變成自己討厭嘅人呀!

4個讚

但Admin都要好把關,頂住藍絲