大家有冇睇吓自己Asia Miles 會唔會有積分就過期又冇得換機票?
你有咩好介紹?
我收到email 話miles 改了無限期
我上月statement 無咗一半里數:(
知唔知幾時開始呀?
過左期?
今年新儲果D先唔會過期,舊年之前儲落果D都會過期
係呀!
大家有冇睇吓自己Asia Miles 會唔會有積分就過期又冇得換機票?
你有咩好介紹?
我收到email 話miles 改了無限期
我上月statement 無咗一半里數:(
知唔知幾時開始呀?
過左期?
今年新儲果D先唔會過期,舊年之前儲落果D都會過期
係呀!