未成年的女兒自簽100元擔保保釋 葉女士極為不滿

Share on system|50pxx50px


|100%xauto

AAA

警方周日「母親節」在旺角濫暴濫捕,令葉女士當晚度過了一世難忘的「黑色母親節」。當晚葉女士相約患有嚴重哮喘病的12歲女兒、以及14歲姨甥女在旺角食晚飯慶祝,其間被瘋狂拘捕市民的防暴警衝散,事後得悉女兒及14歲姨甥女被捕,令葉女士一度心焦如焚。葉女士的女兒當晚須送院治理,至今日始能出院,但警方卻在葉女士不在場下,讓其未成年的女兒自簽100元擔保保釋,令葉女士極為不滿。

葉女士的女兒被捕後一直在醫院留醫,至於其姨甥女則一直被扣留在紅磡警署,至昨午獲准保釋候查。葉女士稱,女兒留醫期間,她一直在病房樓層守候,至昨午12時許,警方曾致電她可讓其女兒保釋,但葉女士表示身上沒有帶備足夠現金,警員則着她想辦法籌錢,或向親友借錢,葉女士答:「我話借唔到,我親人咪我個女,佢咪俾你哋扣留住囉!」

之後姨甥女亦獲准保釋,葉女士於是離開醫院,趕到紅磡警署協助胞妹,至昨午3時許,其女兒致電給她稱「攞返部電話,警察走咗」,葉女士細問之下,才驚覺警方要求其女兒以100元自簽擔保,「要佢畀100蚊,差人畀咗張紙佢,差人就走咗喇」。

葉女士對警方的做法極為不滿,甚感氣憤,「保釋唔係要大人在場咩?唔係要監護人在場咩?點解可以要我12歲大嘅小朋友自己簽擔保紙」,由於葉女士一直留守醫院,所以感到警方是一趁她短暫離開醫院之際,便立即向她的女兒埋手。

被問到其女兒何時需要返回警署報到?葉女士稱,警方沒有交代,之後亦沒有跟作為家長的她聯絡,「我唔明呀,唔識呀」。

1個讚

痴線,又濫捕又唔跟手續做野,最無紀律既紀律部隊

1個讚

唔係化?!好離譜!:rage:

2個讚

有冇落口供?
一陣冇大人陪同簽左口供紙就大鑊

1個讚

好慘 :baby_girl03_cry: 專蝦小朋友

2個讚

肯定落左口供啦!希望妹妹識得:我無野講

1個讚

媽媽搵返黃區議員求助啦
好擔心妹妹

1個讚

真係荒謬到極點
就係呢位媽媽,睇到都心碎

1個讚

:baby_boy03_cry:

1個讚

係一年過後 入面既人無一個跟程序
仲係到問點解 不如醒下啦 香港係完全變左

1個讚

:expressionless::expressionless::expressionless:

真係好過份

我唸都幾危…

陰公,咁細個一定好驚

1個讚

警察當所有嘅程序,規定,法律冇到。

一個人,要爛到非人地步,才會欺凌婦孺。

蝦細路