
1個讚
跟本未受控
肯封都好過當冇事
2個讚
係呀
幾時到香港再爆⋯⋯![]()
急不及待比強國人黎
我估大鑊到爆先封
消息依然都封,其他城市未必知![]()
武漢翻版
全世界都爆到七彩,強國終於可以安心講實情出黎。
1個讚
最怕是離實情好遠
2個讚
老實復課我都未必比小朋友返學
1個讚
命仔緊要,復課真係可以睇定d
我都驚柒婆開門歡迎國民… 唉… 根本就未受控…終國醫療又唔係好, 邊有咁快搞掂呀… 只係面嗰浸好少少就話歌舞昇平… 現實同報導差十萬九千里…無眼睇![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
湖北嗰度又停郵政, 同上年11月尾情況一樣
吉林得“6宗”武漢肺炎都要封城?!
唔會啦
中共要維穩
仲衰過俄羅斯
起碼俄羅斯都會公布每日多10000人感染
封得城即係入面大爆發緊? 又消息封鎖?
林奠仲話想月內開關
真係xyz佢
林奠話要俾多d中國人黎喎
急不及待想香港人死
佢哋擦鞋擦到呢⋯⋯![]()
依家唔洗封鎖消息啦,全世界爆得最勁美國。
反而係如果中國國內再爆,應該會係咪屈外國傳入,矛頭指向歐美,令班無知國民一致仇外。
除咗擦鞋奶公
無嘢做到