武肺再黎,吉林市封城

圖片

1個讚

跟本未受控

肯封都好過當冇事

2個讚

係呀
幾時到香港再爆⋯⋯:expressionless:
急不及待比強國人黎

我估大鑊到爆先封
消息依然都封,其他城市未必知:see_no_evil:

武漢翻版:woman_facepalming:t2:

全世界都爆到七彩,強國終於可以安心講實情出黎。

1個讚

最怕是離實情好遠

2個讚

老實復課我都未必比小朋友返學

1個讚

命仔緊要,復課真係可以睇定d

我都驚柒婆開門歡迎國民… 唉… 根本就未受控…終國醫療又唔係好, 邊有咁快搞掂呀… 只係面嗰浸好少少就話歌舞昇平… 現實同報導差十萬九千里…無眼睇:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

湖北嗰度又停郵政, 同上年11月尾情況一樣

吉林得“6宗”武漢肺炎都要封城?!

唔會啦
中共要維穩
仲衰過俄羅斯
起碼俄羅斯都會公布每日多10000人感染

封得城即係入面大爆發緊? 又消息封鎖?

林奠仲話想月內開關
真係xyz佢

林奠話要俾多d中國人黎喎
急不及待想香港人死:face_vomiting:

佢哋擦鞋擦到呢⋯⋯:face_vomiting:

依家唔洗封鎖消息啦,全世界爆得最勁美國。

反而係如果中國國內再爆,應該會係咪屈外國傳入,矛頭指向歐美,令班無知國民一致仇外。

除咗擦鞋奶公
無嘢做到