打死人可以沒後果?

打死人可以沒後果?

打議員,打記者,街頭濫捕200途人,週末警察又陷入瘋狂。瘋狂是有原因,一來,因為尚未破解到商場攬炒的方法,在商場非法集結,違限聚令,簡直是笑話。

最重要的原因,是上星期四,一宗南亞男被活生生打死的案件。

該南亞男,當日在尖沙咀刑毀,遇警時反抗,遭警員用膝頭按壓頭頸 (對付鄺俊宇也是同一招),以及被扭曲手腳,即使當時事主已大嗌「好痛」、「唔好拗」。

有目擊者稱,警員膝壓南亞男至少5分鐘,但一直沒為該男扣上手扣,直到救護車到場時,他已經失去知覺。消防亦證實,救護到場時,死者已沒有呼吸脈搏。

最離奇是,救護員到場前,無警為傷者進行心肺復甦。

事後,在死因未明,研訊未開,警方強調「警員當時施用適當武力制服疑犯」。當然,亦沒有警員因事件需要停職、調查或被捕。

有恃無恐,皆因沒後果。

不說鏡頭影不到的地方,今次大街大巷,活活的將一個人打死,也沒有被追究,或展開調查,制度崩壞如斯,警員會如何解讀這宗新聞?

四個字,為所欲為。

既然如此荒謬,為何沒有成為全城焦點?因為兩個keywords。一是「南亞男」,另一是「藏毒」,因為南亞男在身上被搜到4克海洛英。

傳媒就是這樣,當第一時間收到消息「警制服一男子死亡」,當刻預了翌日頭版,但再收風是「南亞」、「藏毒」,已即時為新聞die down,報紙篇幅由1200字變600字,電視cast由頭條,變廣告後第三、四條,本來兩分鐘大故仔,亦變成30秒。

所以,你可能現在看完,才知道有這件事。

殺人就是殺人,警暴就是警暴。不管對方是毒梟、道友,抑或是劫匪,也不能剝奪其生存權利。

警暴,如無底深潭,必須追究到底。

家明fb
圖片

2個讚

黑警殺紅了眼,殺人放火都冇後果,佢地先係破壞香港治安同法治既最大威脅!

3個讚

希望終有一日可以清算黑警

1個讚

黑警打人無枉管

一定會、睇下幾時

1個讚

普通人係唔可以打死人的, 會比人拉的

警察做乜都得

就算清算,都算唔哂,梗有啲走甩,我永遠唔會忘記黑警所犯下既罪行。

1個讚

殺人填命⋯⋯

等天收

1個讚

or 特權階級, 阿爸係咩咩個d

無後果, 仲有獎勵, 有準貼, 有俱樂部, 有宿舍, 升職加人工加OT.

對呢班學歷低, 分析力低, EQ低, 人格低嘅奴才. 可以用職權去濫打知識分子, 點會唔high?

普通人出街食飯都會俾人拉

而家d狗咁顛就係因為佢地覺得無後果


【抗暴之戰】活動助理網留「黑警死全家」遭起底 元朗光明小學成立小組跟進

講句野都唔得

黑警先死全家啫,又冇話白警,怕乜?

殺人填命

呢單又係單好爆嘅,真的唔應該丟淡。否則下次死的就可以係鄺仔或蘋果女記者

其實可摸耳立法界定乜嘢叫最低武力,禁止用膝壓頸,背,好多醫生都話咁會死人。

簡直草菅人命!!
(不過謝振美話草"管"人命)