大家盡力唔好去SHK商場消費





3個讚
支持

有名單可以分享嗎?
1個讚
一田under SHK
2個讚
我以前裝左佢Apps消費儲分
8月冇再去幫襯,之後1月就拎晒D分換晒禮物( D禮物又cheap又貴,2000分先換一包桃哈多
)
之後就刪Apps
淨係去洗手間
2個讚
我仲有一田禮卷,用完後,唔再幫襯! 
3個讚
HKTVMALL好多嘢有一田、CitySuper質素,但價錢係佢地同百佳惠康之間,未必代替到惠康,但基本上代替到一田。
唔會再幫襯佢地的店舖
其實佢地個個商場啲店差唔多、完全無特色
唔會去!
唔講其他嘢。
剩係佢哋由得顧客係商場自生自滅,擔驚受怕已經係死罪。
我入黎消費係因為覺得舒服同安全嘛!
原來唔係嘅!
1個讚
好多豬仲哄緊入去行
好似大陸民企俾國企接收咁,又係中央派個黨員入董事局
已cap圖Share
其實地產覇權咁嚴重,本身都應該多去小店及地舖
商場連鎖店多,黃店又少,少去為妙
而且佢啲場好似倒模咁毫無特色
1個讚
由於有會員多次反映論壇濫於政治宣傳,此話題已被關閉。謝謝!
