蘋果喺Baby Kxngdom賣廣告

Screenshot_20200513-004346_Samsung Internet

我諗係google 派,未必蘋果自己落廣告:thinking:
佢都應該知嗰邊冇乜佢哋支持者,正常就唔會主動喺嗰度落廣告。
Bty, 我哋唔係要鬥黃,佢一直做嘅嘢,我哋都知道係自己人。

11個讚

遲下無左蘋果,無人挖政府衰野,清一色大公文匯既文章你就知蘋果幾可貴,生意人敢於對抗極權,已經好難得

9個讚

我之前見過hktvmall廣告

2個讚

個post title 又打錯字(仲要殘體字),水晶宮又打錯字,仲笑人唔讀書:rofl::rofl::rofl::rofl:

曱甴都打錯 :baby_boy04_laugh:

但早排亡國係蘋果日報登廣告喎

係google banner

甲曱係咪佢地變異新品種?

比689點名添

可能係Google根據你瀏覽紀錄比嘅廣告

淨係見到文肓數字人:rofl:

To my understanding, 蘋果、HKTV之類廣告商係Google落廣告,BK等網站係Google賣廣告位。Google根據用戶喜好Show廣告。無記錯應該Click先會收費(i.e. 廣告商比Google,網站收$ from Google)

所以如果係Google廣告,係隨機(不過可能有部分直接賣,有可能會分到)不過網站流量都係好緊要嘅嘢,例如搜尋結果之類可能會考慮作為排名,所以無咩事最好唔好click唔喜歡嘅網站

1個讚

咁即係見到蘋果就多啲click 入去喇:joy:

唔好click佢地D廣告,click左等於廣告商(蘋果)比錢佢地。
其實最好網站都少入去

2個讚

I see…thanks

1個讚

提醒APPLE 叫佢同GOOGLE 可以嗎?應該可以!

Not big deal.
如果大公同文匯在google賣廣告我就會覺得奇怪.

1個讚

google派架,佢會分析使用者既瀏覽習慣決去派咩廣告俾你,你一定睇得多蘋果啦:+1:t2:
如果BK班藍屍,應該成堆東方廣告:joy::joy:

黑心西餅 :baby_girl04_laugh: