我喺度諗應唔應該讚佢好,佢又的確抵讚,面對一班爛仔仍然非常合作,又同阿媽道歉,係一個好孩子。但我又怕讚佢嘅話佢會再去示威現場採訪,如果佢又俾黑警蝦變相就係推呢位小朋友去死。
就好似唔知好唔好上街一樣,上,可能送頭,唔上,就幫緊共產黨,佢最想冇人再上街。
我覺得佢好叻仔,講野同思路好清晰,好多13歲小朋友都唔知發生緊咩事,難得佢做自己鐘意做既野,最緊要佢知自己做緊乜,一定要知道風險,其實如果黑警唔攪事個活動根本好安全,認同佢媽媽講,親身體驗勝過讀死書,不過相信佢短期內都唔可以再出嚟,黑警話咗下次再見到佢會告佢媽媽
訪問時佢的確有些驚。我相信佢暫時唔會出呢類採訪住,加上班狗都嚇佢媽話下次會起訴埋父母,佢媽應該都唔放心。
我反而建議小朋友呢幾年先裝備吓自己,擴闊多些政治眼光,有機會造就另一個黄之峰或更多為自由民主出力的年青人
我成日諗、如果我小朋友13歲思路咁清晰話想做乜、可行的情況、就算幾擔心都會比佢出去。
但我唔忍心見到班後生就咁行出去送頭、佢地年輕、有能力、如果用佢哋嘅能力去佔據社會上遊位置, 有錢有權先可以做更多,幫更多。 (eg誠哥、wiki wong)
完全明白。呢位小記者真係又勇敢又有智慧,但佢已見識果班黑警幾咁冇品格冇質素,希望佢下次再有類似行動之前先考慮自身安全。
呢個世界個個唔企出來, 公義唔會自己送上門.
今日係打壓13歲, 跪9歲的頸, 連BB都要食胡椒彈同tear gas.
如果我嘅小朋友有追求公義真相的決心, 我真係開心都嚟唔切. 暴政下, 追求呢D係要付出, 不能上前線, 在不同光譜可以做自己能做的事.
13歲, 係衝動的青春期, 陸同學表現完全超齡. 警察要打倒的除了幼苗, 還有守護幼苗嘅我地.
真係要繼續掙扎!!!
冇錯、冇野係會無啦啦喺天跌落嚟
當年國民教育、就係因為有人行出嚟
先唔可以名正言順咁行
認同你嘅講法,見到咁細嘅細路都出嚟,我地大人有乜理由唔出嚟抗爭?
13歲都睇到佢應該為社會做返啲野…好多大人,就算係黃都唔及佢咁勇(包括我自己)
呢個仲係識跟規矩玩呢個遊戲,事後亦知屋企人會擔心跟媽媽道歉,真心係叻仔
無錯,日日睇警暴無法無天,好想出黎。
舊年遊行集會盡量出席表達訴求,心理都平衡d。
佢係叻仔, 但年紀太細. 如果係正常社會, 出來做採訪/觀察當然冇問題.
但而+的香港係好危險, 唔啱小朋友出來