13歲義工記者

我喺度諗應唔應該讚佢好,佢又的確抵讚,面對一班爛仔仍然非常合作,又同阿媽道歉,係一個好孩子。但我又怕讚佢嘅話佢會再去示威現場採訪,如果佢又俾黑警蝦變相就係推呢位小朋友去死。

2個讚

就好似唔知好唔好上街一樣,上,可能送頭,唔上,就幫緊共產黨,佢最想冇人再上街。

1個讚

我覺得佢好叻仔,講野同思路好清晰,好多13歲小朋友都唔知發生緊咩事,難得佢做自己鐘意做既野,最緊要佢知自己做緊乜,一定要知道風險,其實如果黑警唔攪事個活動根本好安全,認同佢媽媽講,親身體驗勝過讀死書,不過相信佢短期內都唔可以再出嚟,黑警話咗下次再見到佢會告佢媽媽

2個讚

訪問時佢的確有些驚。我相信佢暫時唔會出呢類採訪住,加上班狗都嚇佢媽話下次會起訴埋父母,佢媽應該都唔放心。
我反而建議小朋友呢幾年先裝備吓自己,擴闊多些政治眼光,有機會造就另一個黄之峰或更多為自由民主出力的年青人

1個讚

我成日諗、如果我小朋友13歲思路咁清晰話想做乜、可行的情況、就算幾擔心都會比佢出去。

但我唔忍心見到班後生就咁行出去送頭、佢地年輕、有能力、如果用佢哋嘅能力去佔據社會上遊位置, 有錢有權先可以做更多,幫更多。 (eg誠哥、wiki wong)

2個讚

完全明白。呢位小記者真係又勇敢又有智慧,但佢已見識果班黑警幾咁冇品格冇質素,希望佢下次再有類似行動之前先考慮自身安全。

1個讚

呢個世界個個唔企出來, 公義唔會自己送上門.

今日係打壓13歲, 跪9歲的頸, 連BB都要食胡椒彈同tear gas.

如果我嘅小朋友有追求公義真相的決心, 我真係開心都嚟唔切. 暴政下, 追求呢D係要付出, 不能上前線, 在不同光譜可以做自己能做的事.

13歲, 係衝動的青春期, 陸同學表現完全超齡. 警察要打倒的除了幼苗, 還有守護幼苗嘅我地.

真係要繼續掙扎!!!

2個讚

冇錯、冇野係會無啦啦喺天跌落嚟

當年國民教育、就係因為有人行出嚟

先唔可以名正言順咁行

2個讚

認同你嘅講法,見到咁細嘅細路都出嚟,我地大人有乜理由唔出嚟抗爭?

13歲都睇到佢應該為社會做返啲野…好多大人,就算係黃都唔及佢咁勇(包括我自己)

呢個仲係識跟規矩玩呢個遊戲,事後亦知屋企人會擔心跟媽媽道歉,真心係叻仔

1個讚

無錯,日日睇警暴無法無天,好想出黎。
舊年遊行集會盡量出席表達訴求,心理都平衡d。

佢係叻仔, 但年紀太細. 如果係正常社會, 出來做採訪/觀察當然冇問題.
但而+的香港係好危險, 唔啱小朋友出來