警察就係玩嘢,連單親媽媽都玩

若然未報,時辰未到

就係玩到你地無人敢出黎。

賤格!

記住會有報應咖!

今日元朗區議會主席有講,從下午六點去一直等到晚上十一點,冇人理佢地就走,點知啱走就被Popo call返去保釋,返到狗屋又冇人理你,等左成個通宵都冇處理,嬲到佢對住pk鄧鬧班狗一啲都唔專業

1個讚

一班無恥嘅渣滓,你仲祈望佢哋專業執法?

專業爛仔