傅育寧:中資企業不因短暫困難而裁員 與市民共渡難關
叫係個個學褲唸, 停薪留職.
仲衰
唔栽員喎…點解仲衰吖
停薪留職,要走都走唔到
怎樣點樣度難關, 你不如直接裁員,叫人搵第二份工吧啦
你睇左負諗case就知道,無了期咁等嘅無奈
富臨都無炒人,只係唔出人工,無工番
就係咁
大陸公司係慣用停薪留職呢招,唔使賠,員工搵到其他工自己走
炒左人,人數唔對就申請唔到政府嘅補貼
再加上炒人要賠錢,但員工自己辭職唔使
一句講晒,賤。
講到好偉大話…員工自己走咋
傅育寧:中資企業不因短暫困難而裁員 與市民共渡難關
叫係個個學褲唸, 停薪留職.
仲衰
唔栽員喎…點解仲衰吖
停薪留職,要走都走唔到
怎樣點樣度難關, 你不如直接裁員,叫人搵第二份工吧啦
你睇左負諗case就知道,無了期咁等嘅無奈
富臨都無炒人,只係唔出人工,無工番
就係咁
大陸公司係慣用停薪留職呢招,唔使賠,員工搵到其他工自己走
炒左人,人數唔對就申請唔到政府嘅補貼
再加上炒人要賠錢,但員工自己辭職唔使
一句講晒,賤。
講到好偉大話…員工自己走咋