嗰邊開post講天氣蚊

全是好膚淺嘅言論:roll_eyes:

膚淺 <-- 附合佢地的性格

3個讚

天氣蚊?
而家係多左d蚊飛來隊去

佢哋d留言毒舌到呢!究竟生活有幾不如意,性格先可以咁負面,咁怨恨?

1個讚

果邊login都浪費時間.

4個讚

之前已經有一堆人唔like蚊媽架啦,其實啱睇既你咪睇想覆咪覆,係要批鬥人:triumph:

1個讚

討論下天氣都要唔like
嗰班真係妒婦:face_vomiting:

1個讚

嗰邊啲阿嬋,除咗數臭人之外,一無是處,唔好浪費時間理佢哋啦

1個讚

你估佢哋唔會過來偷睇打風消息咩:joy:

10個讚

又要鬧又要睇吓:joy:

1個讚

乜鬼野天氣蚊。。。

好鬼好笑 我一見到你個Post就過去8下啦
佢地Cap埋呢邊screen 討論
好心啦 唔抵得就唔抵得啦:rofl:

2個讚

都話左佢哋過來靜雞雞睇架啦:joy:

1個讚

自摑咀巴!果邊冇哂人,走哂過來睇。真係多謝佢地宣傳呢邊:rofl::rofl:

佢地真係好無骨氣架:joy:

2個讚

What did they say? :grin::grin:

完全無諗住返過嗰邊睇呀
有無人cap圖嚟八下:joy:

天氣蚊係咩黎架

放baby discuss條link叫佢地過黎呢度,蚊媽在這裡 :smiley:

應該9秒9刪post :rofl: