每個國家政權都有自己的問題,人民不滿可出來遊行反抗,但都唔會反認同身份。
但去到一個點連自己人民都要對外表達憎恨自己國家,不以自己身份為榮的,呢個國家政權是何其醜陋悲哀!
有感而發!
4個讚
搞到要迫人去愛既國家唔止悲哀,直頭失敗。
2個讚
黨用愛國去騎劫在先…
個人認為愛國同身分認同係應該發自內心自願, 而唔係比人迫或洗腦式咁叫你做…
1個讚
我好細個果陣反而仲會睇奧運幫中國隊打氣, 而家食X啦! 睇佢比人數仲開心!
1個讚
所以呢個國家真係做得好核突
1個讚
我由出世到長大出來工作,九七時已經三十幾歲,香港完全不靠大陸也經濟及民生發展良好,所以我對大陸毫無感情,真係不能接受為何香港要被班大陸佬管
不用説甚麼愛國,現在還要迫我哋乜乜要愛黨,呸!早唞啦
其實點解愛國要愛黨
作為中國人係事實,但我又唔係共產黨員,點解要愛埋佢
2個讚
做得好,國民自然發自內心愛國愛黨,阻都阻不住。眼見依家做成咁?點愛?
1個讚
攪到個個爭住做別國嘅殖民地, 呢個國家真係好悲哀.
1個讚
呢樣真,我細個都會
所以中國呢個國家真係唔可以去了解
人愈大知道愈多
無可能唔去憎佢