
靚到呢…起黎俾佢地玩?
其實我真心想問其他紀律部隊有冇呢啲會所架?
憑咩佢地有呢個福利仲要納稅人俾錢佢地享受?
公平啲好喎!

人工高仲唔夠
,現在已經唔行咇,只識呃OT
1個讚
開放比公眾啦唔好講咁多。
警權過大!
起黎又多個好地方散冰啦
有個紀律部隊會所有銅鑼灣, 有室內泳池
特權階级!
軍政府啲軍人要乜有乜
我覺得消防、醫護更值得擁有會所,搵條命搏㗎! 平時工作咁忙,放假/收工要好好休息。點解我哋個政府咁大細超?
可能娜娜日日註場
今年庫房收入不足, 應該攞返幅咁靚地出嚟賣啦
1個讚
點解淨係popo可享用

diu
超級同意
我地立稅既錢?

其實佢地都唔會點用
都係鐘意群埋黑社會,蒲下吧寸寸貢覺得自己高人一等
算啦!其他紀律部隊大把人藍到黑,覺得俾黑警駕好合理~奴性。