6億銅鑼灣警官會所

圖片

靚到呢…起黎俾佢地玩?

其實我真心想問其他紀律部隊有冇呢啲會所架?
憑咩佢地有呢個福利仲要納稅人俾錢佢地享受?
公平啲好喎!

:baby_girl08_think:

人工高仲唔夠:rage:,現在已經唔行咇,只識呃OT

1個讚

開放比公眾啦唔好講咁多。

警權過大!

起黎又多個好地方散冰啦

有個紀律部隊會所有銅鑼灣, 有室內泳池

特權階级!

軍政府啲軍人要乜有乜:rage:

我覺得消防、醫護更值得擁有會所,搵條命搏㗎! 平時工作咁忙,放假/收工要好好休息。點解我哋個政府咁大細超?

可能娜娜日日註場

今年庫房收入不足, 應該攞返幅咁靚地出嚟賣啦

1個讚

點解淨係popo可享用:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: diu

超級同意

我地立稅既錢?:rage::rage:

其實佢地都唔會點用
都係鐘意群埋黑社會,蒲下吧寸寸貢覺得自己高人一等

算啦!其他紀律部隊大把人藍到黑,覺得俾黑警駕好合理~奴性。