海洋公園應否再救?!

分析得好好!

唔應該囉,已經唔係香港人玩嘅地方。
仲咩要香港人比錢

3個讚

又唔係國家公園,開門做生意,蝕錢有乜理由要政府倒貼? :baby_boy05_idea:
係咁講,用納稅人錢倒貼,禾哋有乜得著先?係咪以後香港人免費入場先? :baby_boy09_question:

中間有幾多人撈油水,邊個知

1個讚

中共只係用海洋公園晾水,邊有心機去經營

海洋公園要救就先救管理層

而家成$4xx 一位,唔好講到好似維多利亞公園咁樣係免費

3個讚

係咁救法,禾哋人人又開返間公園,難左尾又搵正苦倒貼,得唔得呢?邊有吓吓可能用公帑去救? :baby_boy11_sleep:

1個讚

佢又唔係公共事業,點解要救?

執左佢啦!
54 億攞黎起醫療用品廠仲大發展。
另外就係海水化淡廠,將來會係一門生意。
大陸依家旱災越黎越多。

2個讚

個人認為唔應該!

  1. 長貧難顧;
  2. 公園不嬲自負盈虧, 做生意冇講明一定係賺錢! 做咩蝕錢欠債就要政府用納稅人錢泵比佢? 當初只顧做大陸人生意就扮哂野, 冇左D水魚先識搵香港人, 當香港全部人都傻的嗎?! 賺錢又唔見佢益下香港人??..
  3. 其實佢實際欠幾多錢冇人知, 家下就算泵水比佢, 佢都係用黎還其中一筆債, 冇實際用錢落去改善公園既設施, 咁都係一樣, 冇咩特別野吸引遊客想去玩…
    其實執左佢, 政府收返部分地黎起樓好過啦, 成日話冇地方…

總括: 個人覺得一直只係主力做大陸人生意(單一客源)既商家家下搞成咁係自己攞黎唔好怪人…

1個讚

唔應該,如果要救,先要佢撤換管理層,深究蝕錢原因,進行改革。納稅人啲錢唔係就咁倒落海。

無底深潭嚟。
唔支持,但以依家立法會,實批。

細心睇返佢年報,
唔明點解年年蝕錢,年年人工支出係一年比一年多

2018-2019 : 多6千8百萬
Capture2019

2017-2018 : 多5千5百萬
2018Capture

2016-2017 : 多6百萬
2017Capture

唔應該啦,無事無干就全部大陸人,都入唔到去的

唔應該,管理不善就應該炒咗個CEO,仲貼錢留佢喺度做乜

1個讚

應該煲大呢個,仲貼多幾多十億落去,最終咪又只會落左一小撮人嘅手