分析得好好!
唔應該囉,已經唔係香港人玩嘅地方。
仲咩要香港人比錢
3個讚
又唔係國家公園,開門做生意,蝕錢有乜理由要政府倒貼? 
係咁講,用納稅人錢倒貼,禾哋有乜得著先?係咪以後香港人免費入場先? 
中間有幾多人撈油水,邊個知
1個讚
中共只係用海洋公園晾水,邊有心機去經營
海洋公園要救就先救管理層
而家成$4xx 一位,唔好講到好似維多利亞公園咁樣係免費
3個讚
係咁救法,禾哋人人又開返間公園,難左尾又搵正苦倒貼,得唔得呢?邊有吓吓可能用公帑去救? 
1個讚
佢又唔係公共事業,點解要救?
執左佢啦!
54 億攞黎起醫療用品廠仲大發展。
另外就係海水化淡廠,將來會係一門生意。
大陸依家旱災越黎越多。
2個讚
個人認為唔應該!
- 長貧難顧;
- 公園不嬲自負盈虧, 做生意冇講明一定係賺錢! 做咩蝕錢欠債就要政府用納稅人錢泵比佢? 當初只顧做大陸人生意就扮哂野, 冇左D水魚先識搵香港人, 當香港全部人都傻的嗎?! 賺錢又唔見佢益下香港人??..
- 其實佢實際欠幾多錢冇人知, 家下就算泵水比佢, 佢都係用黎還其中一筆債, 冇實際用錢落去改善公園既設施, 咁都係一樣, 冇咩特別野吸引遊客想去玩…
其實執左佢, 政府收返部分地黎起樓好過啦, 成日話冇地方…
總括: 個人覺得一直只係主力做大陸人生意(單一客源)既商家家下搞成咁係自己攞黎唔好怪人…
1個讚
唔應該,如果要救,先要佢撤換管理層,深究蝕錢原因,進行改革。納稅人啲錢唔係就咁倒落海。
無底深潭嚟。
唔支持,但以依家立法會,實批。
唔應該啦,無事無干就全部大陸人,都入唔到去的
唔應該,管理不善就應該炒咗個CEO,仲貼錢留佢喺度做乜
1個讚
應該煲大呢個,仲貼多幾多十億落去,最終咪又只會落左一小撮人嘅手


