阿姐搵食真係知架步

2個讚

開頭我以為自己聽錯, loop咗幾次
『有冇白粉買』:laughing:

1個讚

樓主識玩 飲食台 :baby_girl12_tehe:

2個讚

搵食嘛,咪擺飲食台 :baby_girl12_tehe:

1個讚

好彩佢係阿嬋, 如果唔係一早收告票同跪頸.

新聞啱啱先報道完跪頸會死人。仲跪?

班狗根本想置香港人於死地