好勁,平時周董個Facebook好多大陸人反擊,今次d五毛比香港人蓋晒!
請大家繼續去留言凝聚就是力量
我多謝咗周董喇,大家一齊做吖
done
唔係咁玻璃心呀嘛,兩公婆都搵人民幣,邊敢發聲呀? 話時話,佢哋有無做扯旗手?
其實佢都冇講啲乜,我地有冇自作多情左?定係我唔明?
喂,好格硬喎。
由昨日9k…24.1k 到今朝57.5k留言