x心集團累名媛食物中毒!

真係陰功豬!

http://jollilo.com/zh-hk/2020/05/香港-某某快餐連鎖店-全城最貴的漢堡包/

1個讚

即係邊間?

我都有這個疑問? 究竟係邊間?
漢堡包 我只聯想到 M記?

1個讚

應該唔係M記之流,牛唔會三成熟

字裏行間唔似香港常見詞語

是果間咩shake咩嘢嗎?

1個讚

Shxke shxke? 附屬黑心集團

2個讚

邊間? :baby_girl06_shock: :baby_girl07_surprise:

反而想問呢個係咩名媛 :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

1個讚

仲係自助式,有幾間分店

個漢堡包$4萬?

盧恬兒,南華會千金,霍啟剛舊愛

1個讚

我估醫藥費40,000

哦~明晒:rofl:

美心㗎:disappointed_relieved:我以前成日食,上年就戒咗,只可以去外國食:disappointed:

1個讚

shake石

曾經好鐘意食,睇完佢奶嘢奶到咁更加有決心戒
黑心集團又低能,明知係名人都hea覆人

我試過好耐之前食simply life食到有問題食物,當場職員冇理又唔識處理。所以我打電話上去美心講,我係好聲好氣講唔係投訴。但佢hea我,叫我有乜唔鍾意就email投訴。我咪寫email去,佢覆我多謝意見同佢哋食物冇問題。

X心因為食物處理不善被罰二百幾次,仲幫襯個D係唔係想試下肚痛滋味?