真係陰功豬!
1個讚
即係邊間?
我都有這個疑問? 究竟係邊間?
漢堡包 我只聯想到 M記?
1個讚
應該唔係M記之流,牛唔會三成熟
字裏行間唔似香港常見詞語
是果間咩shake咩嘢嗎?
1個讚
Shxke shxke? 附屬黑心集團
2個讚
邊間?
![]()
反而想問呢個係咩名媛 

1個讚
仲係自助式,有幾間分店
個漢堡包$4萬?
盧恬兒,南華會千金,霍啟剛舊愛
1個讚
我估醫藥費40,000
哦~明晒![]()
美心㗎
我以前成日食,上年就戒咗,只可以去外國食
1個讚
shake石
曾經好鐘意食,睇完佢奶嘢奶到咁更加有決心戒
黑心集團又低能,明知係名人都hea覆人
我試過好耐之前食simply life食到有問題食物,當場職員冇理又唔識處理。所以我打電話上去美心講,我係好聲好氣講唔係投訴。但佢hea我,叫我有乜唔鍾意就email投訴。我咪寫email去,佢覆我多謝意見同佢哋食物冇問題。
X心因為食物處理不善被罰二百幾次,仲幫襯個D係唔係想試下肚痛滋味?