係唔係打風

而家黃雨,但出面風大到呼呼聲,門都開唔到,好似打八號風咁! :baby_boy07_surprise:

依家有每小時80公里強陣風吹襲香港。

https://www.hko.gov.hk/tc/sweather_tips.html

立即諗起褲哥