每次講到郭富城,就會諗到小美⋯

成日覺得小美應該好愛阿王,有冇人都有同感?甘心做佢背後嘅女人多年,當年小美係填詞界都好出名。

1個讚

資深女填詞人,是香港四大天王之一[郭富城]的經紀人,畢業後曾於無線電視台任職,當時也是譚詠麟的御用音樂特輯導演、亦有[無線電視台]才女之稱。小美曾憑寫給羅文的「幾許風雨」摘得「最佳填詞獎」,成為首位獲得此獎的女填詞人,打破了香港填詞界男性壟斷的局面。後成立有[小美工作室]運作成為[郭富城]的經理人。

不過我成日將佢同林志美撈亂。:laughing:

依家應該昇華到另一境界,我估咋。

當年小美好紅,為好多大星填咗出名歌。忽然就變咗郭生獨家。

估開頭係神女有心,但之後冇行成為感情……

冇小美,阿王未必可以紅到咁勁,佢當年一直係四大天王中最弱。

呢個好爆喎 :baby_girl05_idea:

其實城城鍾意收藏超跑名車
佢會想咩人坐佢隔離?

或者。。。男女真係有純友誼掛

小美以前個樣都唔差㗎,小家碧玉。

https://kknews.cc/entertainment/ary3x8n.html

https://kknews.cc/entertainment/e4o9la4.html

1個讚

熊小姐應該同小美好唔啱

講到好似納妾要大婆點頭先得 :joy:

佢太喜歡用阿王做宣傳、做新聞,對佢印象麻麻。

咁方小姐都肯嫁?

當年小美真係幫咗阿王好多好多。見阿王本身都係重感情嘅人,估佢對小美會好信任。

原來小美大過佢四年

小美雖然唔係女主角,但係阿王基本上所有嘢都依靠緊佢,好奇妙嘅感情。

1個讚

小美有點似彭羚
係咪嫌年紀大佢四年?

四年都唔係好多啫

https://www.google.com.hk/amp/s/read01.com/zh-hk/0kE8KN.amp

搞到財困都不離不棄,毫無怨言,阿王真好命。

能成為密友大概總帶著愛

1個讚

有一種愛未必能夠擁有,但長伴身邊

2個讚