吉野家分店結業 仍欠租兼未交吉 業主入稟追討

涉及欠租的分店位於中環德輔道中188號金龍中心地下1、2和6號舖,現已結業。入稟狀透露,原告年加發展有限公司於2017年3月起,以月租27.6萬元租予Yoshinoya (GNC) Limited,合約為期三年,至今年3月。但吉野家自去年11月起一直拖欠部份租金、管理費和冷氣費等,在扣除早前支付的102萬元按金,至今仍欠6.4萬元租金和利息。

此外,吉野家於今年3月24日將店舖鑰匙交還原告,但未有按照協議拆除所有內部裝修,故原告除追討欠租外,另要求吉野家賠償還原單位的費用。

反送中運動爆發初期,有警員因撕走連儂牆上的文宣被諷刺為「撕紙狗」,吉野家facebook專頁隨即發佈「抽水」帖文,解釋火鍋材料獅子狗其實名為竹輪。惟該帖文火速被刪,親中媒體《大公報》等其後引述吉野家母公司、香港合興集團總裁洪明基指,有關辱警貼文只是個別員工自把自為,洪事先不知情,且極為憤怒,已解僱負責相關廣告事務的員工;更自言參加了撐警大會,全力支持政府依法施政。

藍:我支持你㗎,要俾錢?不了,好遠:joy::rofl:

吉野家曾經係我最愛,我都下左好大決心先戒得甩…

4個讚

x2,曾經每星期吉邊一次
佢自己申請做藍店後一次都冇食過

1個讚

曾經畀我視為飯堂。
由撕紙狗開始無食。
抵佢有今日,希望日本直接管。

1個讚

各位JM​:+1::+1::+1::+1:

依家有新牛肉飯連鎖店開緊

有快八個月沒食了,自己煮更好!

之前一星期一次lunch
依家冇食幾個月lu
今朝買早餐個陣
見到megabox個間早市都唔開lu

知佢一藍即罷食 :baby_boy02_angry:

抵C

小鳳姐

最好快啲執晒佢

我連 獅頭嘜花生油都唔用。

平時 成日去食佢打邊
自從知藍店 介左Lu
自己屋企整算

佢嗰個廿蚊tea真係窮人恩物。。。

不過算了。。。

咁大間公司,幾皮嘢都要拖住人,真係PK。。。

抵死,奶共無好下場

見佢比人拆就好開心

以前每日都去, 中EC話貧血, 要食牛肉. 自從舊年莫說貧血, 死亦不去. 每次行過都會看一看它死得未!

日本見唔對路就會收返

日本係一個奶共無極限國家!