唔講政治
作為一種生物、熊貓好似唔想生存咁、食又唔想食、又簡擇、交配又唔做。生活的地方熱又唔得、凍又唔得…
養佢地除左做友誼大使完全諗唔到有咩用。
感覺啲熊貓係唔想生存、只係比你迫佢地活著咁。
不如將用喺佢地身上的資源、去幫啲黃土高原窮人仲好。
唔講政治
作為一種生物、熊貓好似唔想生存咁、食又唔想食、又簡擇、交配又唔做。生活的地方熱又唔得、凍又唔得…
養佢地除左做友誼大使完全諗唔到有咩用。
感覺啲熊貓係唔想生存、只係比你迫佢地活著咁。
不如將用喺佢地身上的資源、去幫啲黃土高原窮人仲好。
強國點會放棄這種賺錢方法?
聽講要俾返錢強國架
因為熊貓得意……大把稀有生物譬如d深海魚,好L醜怪,冇人理架 
不講政治,任何生物若有絕鍾危機,身為地球主人翁,只要能力所及應該保育瀕臨絕種的物種。
衰d講,只係強國搵錢工具既一種
因為佢個樣得意卦…有閒錢養埋冇所謂…
對, 街上面有熊貓logo 既團體問我捐款我都係咁答, 呢D生物唔死都無 用
又唔好咁講
客觀啲睇,每種生物都唔會想比佢絕種啩!
強國唔會放棄熊貓來賺錢=唔會絕種
仲有好多蟲、都係冇人理