純粹想呻吓,公司啲藍絲 / 港豬同事好難頂

我喺公司,好少同同事講政治,以我所知,只得一個同事同我啱嘴形。

咁本身有一個同事,一直都算好傾,女同事,估計3X歲,舊年6月之後,證明佢真係一個港豬 (可能仲係暗藍)。

講幾個例子:

  1. 69同616之後,佢淨係話好佩服啲人咁有毅力,佢就喺屋企嘆冷氣
  2. 721、831、CU、Poly呢啲大是大非嘅事上,佢都冇表過態,成日都話兩邊都唔啱咁啦
  3. 成日話就算政府做乜都有人鬧㗎啦,問佢有咩意見,就乜都話唔知
  4. 舊年抗爭得最勁嘅時候,佢都淨係掛住準時返工放工、去旅行、睇CCTVB呢啲嘢…
  5. 爆咗武漢肺炎之後,佢到今日都覺得就算封關都冇用,仲懷疑病毒真係由美國製造

仲有好多好多,講真,最唔明嘅係,佢都唔算話好大年紀,點解會咁港豬。

純粹想呻吓,sorry for 1999…

我有朋友、CU果晚、叫我地走去叻外開group講、又話睇唔過眼班後生比人利用。

六七月果陣、話示威污染左小朋友的暑假期,又話遊行既人自己唔跟路線先…同佢講深入啲、就話自己唔識國家大事、只係見到年輕人比人利用。

算啦,唔岩傾就唔好傾,小心d藍絲,尤其是向工作場合,最好唔好傾政治!我同好多藍絲朋友都割左。

3個讚

作點解唔quit 谷呢又?

有班後生藍絲都係,仲話自已土生土長,睇住班義士破壞就好嬲 :baby_girl06_shock:

我公司都係咁
有黃但唔多同會保持沉默,私下會傾
藍到黑就成日聲大大
今日先講
話對學生搞亂母親節
叫佢地返去讀書
我無答嗲
無視佢地

話不投機半句多,係公司唔好講咁多政治,小心有小人,我返工只係諗賺錢,賺完轉頭幫襯黃店:baby_girl04_laugh:

3個讚

熟既話試吓慢慢教育佢,首先自己扮中立,佢講藍色言論就反對,話佢咁唔中立:joy:唔得既就算:see_no_evil:

都唔夠我公司同事癲:face_with_raised_eyebrow:
藍老自成藍營,係員工證頸帶上扣一個中國國旗襟章,
平時班人都係冗,成群係公司大大聲討論啲後生仔,
一見啲後生著黑色衫就話人黑衣人,
然後再elaborate,
我地班後生都有共識費事嘈,因為腦殘無藥醫。

點解唔將國旗當衫著當被冚:joy::joy::joy:

係國企?

1個讚

講真,起碼你同事立場鮮明,比起啲港豬 / 假中立更好。

唔係國企,不過公營。
佢地仲會成日想當年,話而家啲後生仔未捱過先會咁。
我心諗,你地後生有鬼捱過,跟本只係安然度過,
捱過就唔洗屈係度幾十年,仲住公屋啦。

都有啲中立L 牆頭草兩邊走,可能想食兩家茶禮

曾經諗住轉工, 覺得做左幾年係時候轉, 點知呢大半年發現同TEAM 既都係黃人之後就唔想走lu

1個讚

其實係紅黎
好奇佢地本身咩背景
如果係大陸新移民
咁即係小粉紅

有藍同事有偉論我就會支持佢,附和佢,提供移民中國既方法,同佢講中國有幾好有幾發達,小粉紅上身。
另外有個港豬扮黃既同事,平時上網search野竟然用百度,睇小紅書,喜茶探魚海底撈fans,雖然616知佢有出過黎,不過d行為仍然港豬一名。唔係鬥黃,純粹覺得佢可以『分開黎睇』

1個讚

我公司藍屍反而係少數,因為啲黃成日傾同好有理據好有邏輯,藍既永遠搭唔到咀,一係唔識,一係冇 point,漸漸都收晒皮,好正

我哥港豬,我阿嫂藍。
我阿媽淺黃。

佢地住北區,哥在tst返工,理大果兩日食好多tg都未醒,當時我同老公在LA,嫂串我地話我唔關心佢地一家人,我答佢洗乜驚,POPO D TG唔會射中藍C,就算射中左都強身健體。

我公司一樣
舊年社會運動,班藍廢淨後掛住無得行街,出街食飯。
今年武漢肺炎,就呻無得去旅行,星期日母親節就話無得去海港城食飯。