我自己就中意Uber多啲,坐得舒服啲,又唔會亂收錢 
1個讚
UBER
uber無得輸~如果有黃uber優先就好喇
uber
唔使un錢出黎方便d
1個讚
uber
我好憎坐的士,好似我額頭寫住水魚兩隻大字咁,係次次都俾的士佬兜我路,我話佢行錯仲鬧返我,一係就勁磨燈,好反感的士佬
Uber, 得uber先可以過到海
呢度學識用bot call黃的、同聲同氣
的士係差…
但我都試過同一個uber司機鬧交
佢自己有錯在先,仲要當住我小朋友面前講粗口,嗰次經驗真係好差
Uber方面都完全無幫手解決過問題
唉… 無辦法
黃的台
1個讚
Uber
本身中意uber多好多, 因為坐得好舒服, 但試過幾個uber藍司機, 表示怕怕
但自從有黃的台後, 完全改搭黃的!
可唔可以share吓或pm係咩台或app?
謝謝
可唔可以share吓或pm係咩台或app? x2
謝謝
uber
搭的士係迫於無奈
Uber
Facebook search 黃的台
Facebook search 黃的台
Uber ,好多的士有陣味,拉車門位又成日攝堆廁紙,掂到簡直想嘔


1個讚
搭黃的
1個讚
Uber gogovan都好過撘的士