大家中意答的士定Uber多啲?

我自己就中意Uber多啲,坐得舒服啲,又唔會亂收錢 :baby_girl04_laugh:

1個讚

UBER

uber無得輸~如果有黃uber優先就好喇

uber
唔使un錢出黎方便d

1個讚

uber
我好憎坐的士,好似我額頭寫住水魚兩隻大字咁,係次次都俾的士佬兜我路,我話佢行錯仲鬧返我,一係就勁磨燈,好反感的士佬

Uber, 得uber先可以過到海:rofl:

呢度學識用bot call黃的、同聲同氣

的士係差…
但我都試過同一個uber司機鬧交
佢自己有錯在先,仲要當住我小朋友面前講粗口,嗰次經驗真係好差
Uber方面都完全無幫手解決過問題

唉… 無辦法

黃的台:+1:

1個讚

Uber

本身中意uber多好多, 因為坐得好舒服, 但試過幾個uber藍司機, 表示怕怕
但自從有黃的台後, 完全改搭黃的!

可唔可以share吓或pm係咩台或app?
謝謝

可唔可以share吓或pm係咩台或app? x2
謝謝

uber
搭的士係迫於無奈

Uber​:joy:

Facebook search 黃的台

Facebook search 黃的台

Uber ,好多的士有陣味,拉車門位又成日攝堆廁紙,掂到簡直想嘔:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1個讚

搭黃的:+1:

1個讚

Uber gogovan都好過撘的士