藍絲的言論背後,總認為自己代表緊多數人


藍絲永遠得個幾句:
“唔鐘意呢度咪走lol”
“唔上街咪冇事lol”
“一班廢青淨識搞亂社會”
“班黃屍暴徒都收左錢嘅”
“俾警察打,抵死,鬼叫佢地出黎攪事?”

佢地一切言論背後的邏輯,就係認為自己仲係絕大多數。就係因為佢地以為代表緊majority ,代表緊社會,代表緊政府,代表緊國家,代表緊正義,自然會無法無天、不擇手段,包括恐怖襲擊、周街斬人。

黃絲鐘意問,點解班藍屍同黑警可以咁冷血?明明都係香港人。

答案好簡單,因為佢地發自內心當左自己係多數派。

1個讚

呢位婆婆咁大年紀,仲咁睇唔透世事,應該就快離開香港。

1個讚

阿婆都將離開人世啦 即係佢都好唔鐘意香港:thinking::thinking:

1個讚

咁第時爭取到雙普選,果批廢老一定會9衝去投票,仲感謝黨感謝國家比機會佢地。爭取到的權益都係平分比所有香港人,只不過藍絲自私,唔想付出。其實佢地唔理究竟自己係咪正義,只不過講正義自己冇成本兼有著數。其實要藍C出錢出力撐警佢地唔會做,同埋如果同佢地講拆嗮關口廢掉港紙用人仔,佢地同樣反對,只不過係無立場的自私精。

一句講曬 “唔燒到佢果疊” “燒到埋身都唔知”

佢地唔會知架…樣樣都唔關佢事,有著數咪拎囉

學180話齋我鍾意係度呀關你鬼事咩

有D 藍絲成日打電話上電台/ 電視PHONE IN 節目
係到盲撐政府, 不斷指責年青人
但你有留意的話
就知來來去去只有果幾位 藍絲

3個讚

d藍屍成日以為自己代表真理, 正義化身…有次搭車先見到個癲嘅, 一上車係到大吵大鬧, 原來佢走去新城市撕人地連儂牆, 當然俾人粗口鬧啦, 仲話人地想打佢, 跟住佢就上車… 佢係咁問佢身邊嗰個, 政府有咩唔好, 又話第二日再去拆過 :baby_girl06_shock:全程聽佢9 up左十幾分鐘

記者應該再問佢:睇黎你都唔滿意e家既香港,你會考慮走?你留低係咪等於認同:smirk:

1個讚

藍屍的種類:

  • 「愚民」: 缺乏獨立思考能力、不明事理、善惡不分、容易受官媒報導影響

  • 「順民」:心存奴性、不求自由自主、只求個人或家庭安穩、怕得罪權貴、怕社會動盪影響收成期

  • 「狗奴」:攀附權貴、只為利益而不惜埋沒良知、甘願為虎作悵

你認為呢個啊婆屬於那一種呢:rofl:

區選結果已經話左比佢地聽乜嘢係大多數啦。

如果真係大多數
咁就快D一人一票啦
唔使嘈,比你班大多數藍絲贏喇!

9月大家唔該出力投票, 大巴大巴星佢地, 話佢聽咩係主流民意!!

燒到埋身咪又賴人地 :baby_girl07_surprise:

一日最衰都係佔中

1個讚

混種

1個讚

佢係好快離開呢個世界

1個讚

自製大多數:laughing:

係多數派就有5佰萬人登記拿口罩啦