同家人食餐飯
一向不提政治
瞄住新聞已經唔開心
我媽忽然叫我女第日要做警察
我自然反應叫佢千祈唔好
餐飯背脊骨落
1個讚
不快樂,最不快樂的母親節
真情係痛
1個讚
直播睇到好嬲!
兇細路、打女人、襲擊立法會議員、濫捕、性騷擾、乜嘢知法犯法做齊晒!睇到都咁狼死!睇唔到…

正人渣
4個讚
下? 你回…做差婆有乜好…咁粗魯
我老公有急智,即刻答做警察咁辛苦。(佢黃過我的)
3個讚
唔好畀個女接觸佢咁多…
3個讚
結左婚生埋女,這幾年發覺跟家人越走越遠
唔緊要嘅, 呢個世界好多人嘅原生家庭都係地獄, 老公係自己揀嘅家人, 同佢經營得好咪足夠, 好彩你老公都黃
2個讚
個女梗係唔好當差,D狗全部狗公鼻!
唉
我都係面對一班超級藍C家族,呢幾個月就快一年,已經冇人再同我講嘢…好明白嗰種痛
至親是非不分,藍到黑, 我深深明白嗰種無奈, 雨傘嗰陣時都仲會同佢哋有拗撬, 今次已經睇得好透,佢哋係冇得變㗎!
俾我會串佢
你睇班Popo幾冇人性,呀女第日做差婆,可能連呀嫲都打
不過都要睇返你個女幾大,太大個聽到就唔係幾好
同亞媽講你想買白粉定冰,要搵個孫攞貨?定身痕想個孫趁你骨頭再脆D用警棍扑斷曬佢?做popo一定有家暴。
利申:全家黃,如果係藍嘅一定cut家用
我阿爸係淺藍,佢都醒水見面乜政治野都唔講,有時我個深藍阿媽講起,我阿爸都阻一阻佢。