哮喘病12歲女兒被拉左,母親絕望喊緊

https://m.facebook.com/videos/live/m/redirect/2878829485528497/?_rdr
仲有另一個14歲女兒,都被拉埋

蘋果live緊,許智峯係度幫緊

黑警毫無人性!
畜牲!渣滓!

話2個女有哮喘, 希望可以送個女去醫院
d死黑警完全唔理佢 :baby_boy03_cry:

1個讚

基於人道立場佢哋係要做
不過班狗係禽獸嚟


呢個都好癲
https://m.facebook.com/videos/live/m/redirect/557756218488180/?_rdr

醎濕死癲狗 :baby_boy02_angry:

0050 #旺角 #山東街 #花園街

李太接受記者訪問指兩名女兒與父親同住,今天晚上才能與女兒見面。他們今天真的只是出來吃宵夜。李太續指兩名女兒均有嚴重哮喘,就算是上學也要隨身攜帶藥物及定期聞氣,她形容警察是濫捕。

#蘋果

2個讚

死黑警:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:淨係識得蝦細路

明明母親節是開心的日子,為何d黑警要令個個母親都咁擔心,見到佢地是連小朋友都拉,又恐嚇,又濫捕,仲要唔止一單,見到都心痛,完全無同理心,究竟他們的良心何在?

睇到我眼濕濕 班仆禽蓄唔死都冇用

完全無人性

直頭係軍政府 ,依家咁樣執法,林鄭都無出過一句聲,成個政府眼盲心盲:angry::angry:

痴線架
根本已經無關政治立場
綁架犯!!!

好嬲…

依家後生就係罪

是,我都想話林鄭這個所謂母親,完全放任黑警胡作非為,黑警明明做出違反人道權利的事,她竟可無動於衷,真的枉為人母

一路睇live,忍唔住喊
但要知道香港就係變成咁,去食宵夜前真係睇新聞(同埋要反抗,唔係以後度度都冇得食宵夜)

真係㾒線,未成年去左醫院先都吾俾