我唔只睇到眼火爆,而係豪哭。
作為一位女性,當我睇到文字敘述之時,我自己都感到恐懼,心寒,好像是自己被人性侵犯般。怎可以有一個人對另一個人講出如此猥瑣的屈辱說話?講得出口?點解?點解可以講?
香港比南亞中的落後城市更禮樂崩壞。
我真的忍不住
4個讚
冇架啦
只係如果要d細路行出來,不如大人先企出來
3個讚
今日嬲到震
1個讚
話明係有牌爛仔,以前都係暗地裡發生,
眼不見為乾淨,依家。。。
仲要係享受緊高薪厚祿
好嬲好唔開心,但又覺得好無力
1個讚
可以出去保護小朋友當然好,做唔到,都可以mon live幫手cap被捕人,廣傳搵家人、律師,可以做twitter推popo惡行
每人都做,一定有用
幫手Twitter 



2個讚
畜牲不如
1個讚
班 pk 幾時比天收!!
1個讚
太過分,一定天收佢哋
me2
一定好快
班垃圾喺母親節搞風搞雨,班人冇亞媽生,衰格到不得了
真係超級賤
對女性唔尊重
我覺得呢個仲癲
唔敢睇,已經好嬲
一定要移民
頭像好應你呢句
應晒大半年心情
1個讚