禮樂崩壞,我喊左出嚟

我唔只睇到眼火爆,而係豪哭。
作為一位女性,當我睇到文字敘述之時,我自己都感到恐懼,心寒,好像是自己被人性侵犯般。怎可以有一個人對另一個人講出如此猥瑣的屈辱說話?講得出口?點解?點解可以講?
香港比南亞中的落後城市更禮樂崩壞。
我真的忍不住:sob:

4個讚

冇架啦
只係如果要d細路行出來,不如大人先企出來

3個讚

今日嬲到震

1個讚

話明係有牌爛仔,以前都係暗地裡發生,
眼不見為乾淨,依家。。。:see_no_evil:
仲要係享受緊高薪厚祿

好嬲好唔開心,但又覺得好無力:cry:

1個讚

可以出去保護小朋友當然好,做唔到,都可以mon live幫手cap被捕人,廣傳搵家人、律師,可以做twitter推popo惡行
每人都做,一定有用


幫手Twitter :pray:t2::pray:t2::pray:t2::pray:t2:

2個讚

畜牲不如

1個讚

班 pk 幾時比天收!!

1個讚

太過分,一定天收佢哋

me2

一定好快

班垃圾喺母親節搞風搞雨,班人冇亞媽生,衰格到不得了

真係超級賤

對女性唔尊重


我覺得呢個仲癲

唔敢睇,已經好嬲

一定要移民

頭像好應你呢句

應晒大半年心情

1個讚