鄺神中椒後被捕

希望佢無事
黑警一定有比天收嗰一日:rage::rage:

1個讚

其實新一代泛民我真心覺不錯
以前邊會有議員落場
個個恤衫打領呔
新一代最欣賞許智峯

4個讚

黑警唔只要死坐家!仲要身首異處!死無全屍!
甘心做暴政既打手!香港警察!超級垃圾!
無學識無良知無人性!

1個讚

真係激死人!!!
成班綠色廢物 :baby_girl02_angry:

1個讚

見到鄘仔俾個畜牲㩒住嚟打, 真係好心痛… 呢班畜牲必有天收…

1個讚

又壓頸

重有譚文豪,鄺神

1個讚

所以你見而家班獻世派大部分係老嘢,果頭近,只坐係度收人工咩都唔做,開會合眼瞓。今日咁多年青人被捕,好想班家長試吓叫獻世派班區議員、立法局議員出來幫手會點?
泛民確實須要一班真係出嚟同行嘅年青議員,才可以打呢場持久戰。

1個讚

yes 所以我prefer後生
未來4年堅係堅打大佬
少啲膽識同膽量真係唔好參選