希望佢無事
黑警一定有比天收嗰一日

1個讚
其實新一代泛民我真心覺不錯
以前邊會有議員落場
個個恤衫打領呔
新一代最欣賞許智峯
4個讚
黑警唔只要死坐家!仲要身首異處!死無全屍!
甘心做暴政既打手!香港警察!超級垃圾!
無學識無良知無人性!
1個讚
真係激死人!!!
成班綠色廢物 
1個讚
見到鄘仔俾個畜牲㩒住嚟打, 真係好心痛… 呢班畜牲必有天收…
1個讚
又壓頸
重有譚文豪,鄺神
1個讚
所以你見而家班獻世派大部分係老嘢,果頭近,只坐係度收人工咩都唔做,開會合眼瞓。今日咁多年青人被捕,好想班家長試吓叫獻世派班區議員、立法局議員出來幫手會點?
泛民確實須要一班真係出嚟同行嘅年青議員,才可以打呢場持久戰。
1個讚
yes 所以我prefer後生
未來4年堅係堅打大佬
少啲膽識同膽量真係唔好參選