鄺神中椒後被捕

現場警察呼喝記者,高呼「記者冇特權」。警察亦要求記者舉高手跪低,及準備身分證。有記者被嚇哭,被警察要求「喊大聲啲,唔夠淒厲。」EXqpLzjUMAEJnzc
。。。
佢地係咪索完k,癲撚左?

鄺神唔好有事,香港人靠你發聲

2個讚

好撚嬲,成班垃圾:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

一定會有報應

1個讚

痴線, 好嬲, 有冇攪錯:rage::rage::rage:
死黑警:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

成班死黑警,真係pk 嚟

死黑警, 正pk, 一定有報應!

段片鄺神係比黑警推跌被捉


一下子捉左51個,全部告非法集結!!!

蘋果記者講今晚旺角total拉左一百個

無仇報

班癲狗咁鐘意玩變態,亂拉人,拉低佢哋口罩吐口水,咳2野,一係幫癲狗啪支愛滋針,等佢哋嚇親 c :baby_boy02_angry:

又企圖謀殺!!!

你啱, 我一路live一路嬲一路twitter
大家唔好得個嬲字
化悲憤為twitter
幫下啲年輕人同記者手

1個讚

跟本係想整死佢:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

班狗等左好耐,明推佢落地捉佢

唉!未醒的藍屍係咪仲係咁白痴,咩都聽唔到睇唔到!
我以前係藍,就係呢幾年睇到的,今日良知都返哂嚟

1個讚

我少睇Twitter ,邊個channel?

1個讚

你add多啲同路人 媒體 就會有好多香港報導

Ok thanks

e+做民主派真係吾係講玩呃份人工,好敬佩佢

3個讚