現場警察呼喝記者,高呼「記者冇特權」。警察亦要求記者舉高手跪低,及準備身分證。有記者被嚇哭,被警察要求「喊大聲啲,唔夠淒厲。」
。。。
佢地係咪索完k,癲撚左?
鄺神唔好有事,香港人靠你發聲
2個讚
好撚嬲,成班垃圾

一定會有報應
1個讚
痴線, 好嬲, 有冇攪錯


死黑警


成班死黑警,真係pk 嚟
死黑警, 正pk, 一定有報應!
段片鄺神係比黑警推跌被捉
蘋果記者講今晚旺角total拉左一百個
無仇報
班癲狗咁鐘意玩變態,亂拉人,拉低佢哋口罩吐口水,咳2野,一係幫癲狗啪支愛滋針,等佢哋嚇親 c 
又企圖謀殺!!!
你啱, 我一路live一路嬲一路twitter
大家唔好得個嬲字
化悲憤為twitter
幫下啲年輕人同記者手
1個讚
跟本係想整死佢![]()
![]()
![]()
班狗等左好耐,明推佢落地捉佢
唉!未醒的藍屍係咪仲係咁白痴,咩都聽唔到睇唔到!
我以前係藍,就係呢幾年睇到的,今日良知都返哂嚟
1個讚
我少睇Twitter ,邊個channel?
1個讚
你add多啲同路人 媒體 就會有好多香港報導
Ok thanks
e+做民主派真係吾係講玩呃份人工,好敬佩佢
3個讚
