頭先CCTVB有個典型藍絲

話爭取唔好阻到人
叫人咁唔滿意,咪離開香港

Excuse me,咁你咁滿意人抗爭,你唔走:woman_shrugging:t2:

9個讚

其實cctvb係咪已經搵唔到後生既人做訪問 :baby_boy12_tehe:
見搵到最後生都係中年

同埋藍絲有樣睇又一例證
呢個呀嬸真係好藍絲樣

6個讚

應該唔會揀後生訪問:joy:

1個讚

Tvb 的新聞又悶又假又吾全面, 吾睇好耐!

2個讚

一係鄉音人士

1個讚

問完唔係佢哋想要答案都未必出街,所以出得街都係藍c

2個讚

少數派又係度嘈
個阿婆咁唔滿意 不如去移民
sorry 佢一啲專業技能都冇 冇人肯收

1個讚

後生見到CCTVB仲唔走咩。
想問而家佢哋扑咪係唔係仲係冇咪牌,攝影機、記者反光衣同隻鑊遮住公司logo?

1個讚

老人台黎ga la

1個讚

唔滿意後生抗爭,呀毛可以早d入棺材。反正將來香港係班後生嘅

2個讚

我屋企,比管理費,但管理處亂咁嚟,呀藍絲,你係咪叫我咁滿意就賣樓搬啦咁呢?
我先係出糧比管理處嘅老闆,應該團結各業主,揾過間管理公司係咪呀。
呀藍絲,你腦殘牙,叫個業主賣樓走?!
一見到叫人離開就火都嚟,香港我屋企嚟架,白痴 nancy

人一藍好鍾意叫人唔鍾意香港就走
但佢地個logic真係好古怪
明明想中國香港沒兩樣, 想香港變大陸嘛, 咁要走既應該係佢地喎, 返深圳廣州啱哂佢地要求
要知道香港仲有個假既一國兩制架嘛 亞腦殘

班黑警咪就係阻住人囉,傻藍屍

有名你叫 CCTVB,正常人都唔會理呢啲黨視:alien: