究竟藍集團會唔會頂死藍小店?

美心一減價,附近幾間藍麵包舖即刻拍烏蠅 :smirk: 越賣得平個餅越細,最終邊個會比人頂死 :thinking:

1個讚

其實係,不嬲大集團(多數藍)都係頂死晒啲小店,但佢哋(藍店)又唔見得會咁諗,只係話示威者搞事:speak_no_evil:

所以叫人食野 問佢美心咁平點解唔食 等個堆人貪優惠
結果之後做正價就發現已無選擇 :baby_boy01_smile:

所以我哋撐黃店
都可以抗衡
其實藍集團蝕好多

希望各位黃店,以質量取勝,無謂同人哋鬥賤 :nerd_face:

2個讚

自傷殘殺:kissing_heart:,保住黃色經濟圈

係囉!真係唔明!
大集團點會諗其他人,自己賺就算啦⋯⋯
話之頂爛市!

希望藍圈愈來愈細啦
佢地汰弱留強
我地爭取時間留住黃店

大集團唔夠scale,就出唔到糧比啲高層。如果盈利低,但有足夠數量餐廳,埋返條數就會無事,所以大集團最易以本傷人

1個讚

所以到最終受惠都只有高層
你睇黑心咪一樣炒人、富臨又唔賠足~

一定會啦, 佢地賺盡架嘛