入左商場開槍!!!

旺角新世紀,數十發胡椒球彈

CLS

黑警先係恐怖分子

痴馬根:woman_shrugging:t5:

CLS​:rage:

新世紀裏面拉左九個,全部告非法集結,送左去旺角狗屋

死黑警無一個無辜

2個讚

點可係商場亂黎, 好多ㄧ家大细!

香港一日有黑警都唔洗安寧

1個讚

真係想令香港唔安寧既人係邊個,大家心照啦:rage:

1個讚

响商場室內放!痴根!!

IMG_20200510_172948
仲拉左九個告非法集結

諗返最早期嘅第一次黑警衝入商場
已經覺得不可原諒!
唔好唔記得冇搜查令係唔可以入商場
香港人唔可以習慣

1個讚

死黑警又濫捕,呃OT​:rage:

From facebook:
SaSa指示員工影市民大頭交黑警
Zoom近記者同市民影大頭,仲行出鋪頭想影正面,淨係我見到都3個職員輪流出嚟影,經理打眼色,懷疑係有組織咁做,唔係自發,請將矛頭對準SaSa公司:rage:
補充:便衣多次入店涼冷氣吹水,有講有笑
再補充:職員已同便衣交接
唔好問我邊間,我唔想比狗locates ,我哋要全線sasa玩完,thanks​:pray:t2:
藍店同黑警有合作關係,除咗小心便衣偷拍,手足小心附近嘅藍店職員同cctv​:pray:t2:

睇相好似係新世紀!

開槍有片

1個讚

罪證多到數唔曬, popo 死全家 啱哂數:rage:

:rage::rage:

黑警死三代先啱數

1個讚