好坦白,三權分立已收皮。香港宜家剩番第四權。外媒或許可以真實反映真相,但遠水不能救近火。宜家紅媒當道,如果蘋果收左皮,咁我地既第四權直接收皮,撐蘋果從來唔系撐肥佬黎,係撐緊我地既第四權。 同意幫推
1個讚
蘋果系有好多野要改,但救左佢先,再慢慢調教
同意
同意
唯一揭政府醜聞報紙都冇
真係同上面冇分別
一定要守住蘋果
撐
好坦白,三權分立已收皮。香港宜家剩番第四權。外媒或許可以真實反映真相,但遠水不能救近火。宜家紅媒當道,如果蘋果收左皮,咁我地既第四權直接收皮,撐蘋果從來唔系撐肥佬黎,係撐緊我地既第四權。 同意幫推
蘋果系有好多野要改,但救左佢先,再慢慢調教
同意
同意
唯一揭政府醜聞報紙都冇
真係同上面冇分別
一定要守住蘋果
撐