
1個讚
佢哋咪真正攬炒
4個讚
阻止人走,憑乜?
好呀,食完唔走,餐廳肯唔肯過你
唔洗做生意
明明和你sing可以增加商場人流,但係黑警要攬炒
2個讚
如果唱聖詩會唔會驅趕
個個星期六,日都唔使做生意
今日至少四個商場lockdown
而家疫情好啲,個個商戶都想做多啲生意,唱歌其實唔會阻住佢哋,但班皇軍出彈又拉人先係阻鬼住晒,正宗搞亂香港!!
3個讚
咪就係… 唱歌商戶都照做生意,一見 popo 黎個個都落閘…
2個讚
都夠了,揀啲貴租的地點
1個讚
其實冇人打過999,但你地已經衝晒出黎呃OT,正「神憎鬼厭」,阻止人地做生意,喊賊足賊,顛倒是非。
真係多謝曬囉………
唱下歌都唔比。
行下街又唔比
叫班藍怪人唱「起來 起來」。實唔會比人趕
應該係有便衣係度,一見有人聚係度就
Call 增援…
啱先屯門超多便衣,有二三十個,商場內隨便亂罰人2000
cat_ay:
tester5:
其實冇人打過999,但你地已經衝晒出黎呃OT,正「神憎鬼厭」,阻止人地做生意,喊賊足賊,顛倒是非。
應該係有便衣係度,一見有人聚係度就
Call 增援…啱先屯門超多便衣,有二三十個,商場內隨便亂罰人2000
係…一定亂發告票…![]()
![]()
![]()
![]()
如果小朋友安全下,寧願出商場好D
D商場做唔到生意就怪班狗
人哋唱歌都要開槍,生意佬多得佢哋唔少
而家疫情好啲,個個商戶都想做多啲生意,唱歌其實唔會阻住佢哋,但班皇軍出彈又拉人先係阻鬼住晒,正宗搞亂香港!!
販毒都嫌搵唔夠
仲要呃OT
cat_ay:
tester5:
其實冇人打過999,但你地已經衝晒出黎呃OT,正「神憎鬼厭」,阻止人地做生意,喊賊足賊,顛倒是非。
應該係有便衣係度,一見有人聚係度就
Call 增援…啱先屯門超多便衣,有二三十個,商場內隨便亂罰人2000
喺商場內求其捉人罰錢
即係叫我哋普通市民放假唔好出街消費啫
1個讚