以後一有和你sing就lockdown成個商場唔畀人離開?

FFe8ZPd

1個讚

佢哋咪真正攬炒

4個讚

阻止人走,憑乜?
好呀,食完唔走,餐廳肯唔肯過你:joy:

唔洗做生意

明明和你sing可以增加商場人流,但係黑警要攬炒

2個讚

如果唱聖詩會唔會驅趕

個個星期六,日都唔使做生意:heart_eyes:

今日至少四個商場lockdown

而家疫情好啲,個個商戶都想做多啲生意,唱歌其實唔會阻住佢哋,但班皇軍出彈又拉人先係阻鬼住晒,正宗搞亂香港!!

3個讚

咪就係… 唱歌商戶都照做生意,一見 popo 黎個個都落閘…

2個讚

都夠了,揀啲貴租的地點

1個讚

其實冇人打過999,但你地已經衝晒出黎呃OT,正「神憎鬼厭」,阻止人地做生意,喊賊足賊,顛倒是非。:rage:

真係多謝曬囉………
唱下歌都唔比。
行下街又唔比

叫班藍怪人唱「起來 起來」。實唔會比人趕:joy:

應該係有便衣係度,一見有人聚係度就
Call 增援…

啱先屯門超多便衣,有二三十個,商場內隨便亂罰人2000

係…一定亂發告票…:rage::rage::rage::rage:

如果小朋友安全下,寧願出商場好D
D商場做唔到生意就怪班狗
人哋唱歌都要開槍,生意佬多得佢哋唔少

販毒都嫌搵唔夠
仲要呃OT

喺商場內求其捉人罰錢
即係叫我哋普通市民放假唔好出街消費啫

1個讚