母親節留係家中揮手區👋🏻

祝大家母親節快樂!:yellow_heart:
我地依然選擇宅係家中

3個讚

只係個信封面畫咗嘢,入面有買返黎嘅卡:joy:

Yeah 你有一匹長頭髮?
通常仔女會跟番媽媽髮型來畫。

係長髮呀
但依家無小朋友畫得咁長:joy::joy:

但親手畫畫送給你,甜入心 :baby_girl10_heart:

1個讚