支共成日話義士破壞經濟,事實係義士項住班支那人入侵,先防止到武肺爆發。如果香港變左疫阜,經濟更難恢复。
13個讚
hk今次真係好好彩
1個讚
我有相同想法,如果件事發生係上年年頭一定爆到9彩
2個讚
同意
絕對係
真係好好彩,仲要因為抗爭無人再信政府,所以提高自我防衛意識,無口罩就喺全世界搵返嚟派,黃絲派口罩嗰時藍絲仲發緊夢
2個讚
同感
同意
同意
唔係參與做和理非都未必咁多人有口罩。
成日聽到支共話黑暴搞到經濟差好銀耳,明明系義士救左香港
仲要話信政府,唔冼驚
1個讚
絕對係,上年年尾先會少左咁多大6人落黎
我地又唔會儲埋咁多口罩
其實早期揍撲口罩既大部份都係果d話自己中立既同藍絲啦
講真我真係冇撲過,宜家仲大把
上年我仲有買多遊行時送俾人~
我都仲有兩盒黑色口罩未用
黃都有撲呀,我自已黃都有撲有去排隊買口罩 (當時屋企得2盒靚野存貨,2盒cheap野覺得唔夠) ![]()
無錯,因為
唔信政府
唔信大陸
需要自救
haha~其實開頭我都只係用黑口罩
係上個月一日幾十單先買返幾盒正經口罩
又預埋俾個囡返學用
費事佢返學帶黑色俾狗咬
中共唔俾大6人黎香港,佢地就去新加坡,當時佢地收人仔收得幾開心,e家應該嘔凸