https://www.hk01.com/01觀點/469727/新冠肺炎-富臨疑以無薪假避遣散費-政府該當何罪
你直接比錢d老闆
老闆要求員工放無薪假,但又請part time, 再同你claims 50%工資補貼
勞工局果件羅咩咩 話唔理僱主會點用d 錢,只限制老闆要用響工資補貼,又話應該唔會有d 咁既僱主。
不如你睇清楚,你地自己d 究竟有無幫到d 打工仔?
https://www.hk01.com/01觀點/469727/新冠肺炎-富臨疑以無薪假避遣散費-政府該當何罪
你直接比錢d老闆
老闆要求員工放無薪假,但又請part time, 再同你claims 50%工資補貼
勞工局果件羅咩咩 話唔理僱主會點用d 錢,只限制老闆要用響工資補貼,又話應該唔會有d 咁既僱主。
不如你睇清楚,你地自己d 究竟有無幫到d 打工仔?
都唔好講黃定藍
仲幫襯富臨既人,真心想講,咬落去啖叉燒包,真係啖啖都係人地d 血汗淚
離晒普
頭先睇立場直播,真係火都黎…
人地黎追薪就報警… 跟住就用限聚令黎
拉人… 仲要見到大波 man 我想問人地黎
追薪又關你大波 man 事???


係。。。火起
真心無良
都唔明點解仲有人食富臨,又難食,又無服務,又污糟。正宗藍到黑店。
N年前book枱鮑片變螺片
隔幾年飲一次茶,唔比錢連人都冇,熱水壺有小強(影唔切
)個壺擺左另一枱就算

聽同事講佢屋企食飯都試過

