中國打算推出數字貨幣!

From facebook:

正如梁啓超所言:中國防民之術最先進。自戰國時代秦國商鞅變法,對民間嚴控尤甚,戶籍制度沿用至今,中共更登峰造極,什麼「街坊組長」、高清鏡頭識別、社會信用系統。國民像生活在探射燈下,一切都無所遁形,一切不滿社會分子,尤其民運人士皆受到打壓和懲罰。
現中共在外匯用罄之際,準備推出數字貨幣,全民的錢袋即時暴光,貪官們藏在地牢的金銀珠寶,現鈔也永遠不能拿出來使用。人民買過什麼食物、衣服甚至什麼書本雜誌,有過什麼聚會,政府都一目了然,人民的思想情緒,有冇對社會不滿,政府官員都會有針對性的辦法。如此嚴厲的監控,政權能永保萬年嗎?強秦統一六國後只能活十五年,中共自作孽的武漢肺炎禍害全球,中共自陷於孤立和圍剿中,財源枯竭,通漲加劇,即使有千百萬的順民,又如何能生存下去呢?

4個讚

咁遊客點?
窮鄉僻壤嘅人呢?
大停電又點?

1個讚

最恐怖是,大把人唔明有幾恐怖,仲高興話先進!

2個讚

大陸人會話好。
全國CCTV下,
一般犯罪率下降,
佢哋「覺得」安全左。
至於私隱,
佢哋從來都冇,
所以對佢哋嚟講冇問題。

自由、民主、法治、平等都一樣。
你從來冇擁有過,
都唔知自己失去D乜。

1個讚

內文copy and paste我ok, 但標題可唔可以用返香港人的字?數碼就數碼,我唔睇內文真係以為係數字

咁真系你做乜都比人監控住

我有懷疑過大陸嘅犯罪率,近幾年當街搶野嘅案件係比九十年代時少好多,但是失蹤嘅案件都有唔少,由其關於女性。而且佢地好似冇咩向外公佈嚴重案件,好似一年都係得幾單,而且案件細節好多都冇透露出嚟

好似數字貨幣吾可以買黄金!

:smirk:

1個讚

拎走曬你地D實體$
只係一堆虛疑數字
你哋拎唔返$
仲要24小時被監控
好恐怖

1個讚

大陸宜家連失業率都唔敢公怖
永遠只報美國、日本、意大利…人地失業率幾高,spin走自己失業問題

圖片

佢地可以返去耕田,跟住就吾計入失業率

1個讚

1/5開始實施,重未有風聲吹出來實行成點 :baby_girl05_idea:

呢種虛擬貨幣係好恐佈, 類似以前的糧食券, 如果活在中國被國家計劃消費, 買食物只能用呢啲貨幣的話, 咁就似返左以前. 人民永遠無可能得到財富.

係中國咁先進先有,
美國同香港真係好落後!
(我指監控方面)

其實係出區塊鏈貨幣
呢個係大方向,中國必須有自己嘅Blockchain產業

eg 只可以幫襯美心買包,吾比幫襯其它麵包店
諗起都驚

1個讚

可悲

如果做大左,重可以路一帶一路輸出世界。
歐洲為左賺錢,即刻接受。但呢次疫情後,吾知重有冇人跟

服裝設計有2萬人民幣一個月, 都幾好收入! [quote=“Cobywai, post:11, topic:18284, full:true”]
大陸宜家連失業率都唔敢公怖
永遠只報美國、日本、意大利…人地失業率幾高,spin走自己失業問題

圖片
[/quote]

好似話而家國內人已經開始換比特幣黃金之類既野,總之就係對數碼人民幣無信心