我一定唔會用佢用嘅牌子

我一定唔會用佢用嘅牌子

Ngor7ricci 啩
Btw 做乜唔 reject 個袋呀?怕 reject 完警察照上門拉佢呀?有先例喎
比佢DIY,自己貼5粒星係袋上面呀
我覺得保安同事應該果斷引爆可疑物品
個款好有紙紮鋪既feel
收野喇~7婆
點解會有虛驚?因為心虛囉!
Anyway,祝所有母親今年母親節快樂
我都好想知係咩brand
見到facebook有人話:
「杏色盒加橙色袋
#在心中既手足
」
笑死




佢死都要拉埋炸彈黎講
原來有玄機
佢老公同兩個仔應該唔會再比驚喜佢

會唔會自己買送返畀自己咁?
都有機會
宜家空郵delay晒
有冇可能計到咁準係母親節前一日收到?
同佢痴埋sam hui 度一樣
做得壞事多,心虛!
原來手足早有準備
有無人覺得個紙箱好流
我買開UK 網購啲箱係個網頁獨有,印晒字
應該是特首辦準備好的
政府可能招標,價低者得,冇牌子
我都想知,冇理由潮版咁多精英
冇人搵到「777同款」㗎