連續 20 天無本地個案

今日 0 確診
連續 20 天無本地個案
香港人只可自救
圖片

2個讚

:baby_girl10_heart:

好事!
不過尋日先經歷完檢疫,覺得有啲地方安排得好麻麻,仲有啲馬虎疏漏 :sleepy:

感謝醫護、專家。

靠香港人自己
呢個政府靠唔住:expressionless:

1個讚

遲啲通返關唔知會點

:see_no_evil: