今日 0 確診
連續 20 天無本地個案
香港人只可自救

2個讚

好事!
不過尋日先經歷完檢疫,覺得有啲地方安排得好麻麻,仲有啲馬虎疏漏 
感謝醫護、專家。
靠香港人自己
呢個政府靠唔住![]()
1個讚
遲啲通返關唔知會點
![]()