李慧鯨騎劫內會! 大家盡力簽!

大家成日話唔知仲可以做咩
尋日立法會被李慧鯨騎劫左個內會
自封為王 擁兵自重
第一個動議就係送中條例
下一個會係國歌法? 仲係咩法
最重要係 保安亦幫李慧鯨護航
求下大家盡力簽同手轉。
好嗎?

https://petitions.whitehouse.gov/petition/hker-hope-usa-add-hk-security-staff-legislative-council-hong-kong-human-rights-and-democracy-act-sanctions

1個讚

done

Done 加推

done

Done
大家加油!!!

Done​:+1:

Done

Done and share…

推,民建聯議會暴力都唔係第一次,香港人睇得清清楚楚,血債票償。

:white_check_mark: done