Pls del

如題

Neway藍到黑,不了

去黑房食飯:joy:

驚驚 :baby_boy07_surprise:

仲有好多嘢食:joy::joy::joy:

K房冇k唱, 抗疫口罩唔能夠抗疫
遲啲太陽都唔可以喺東邊升起

先唔講黃藍,啲嘢好難食伏到喊:joy:

比人做運動?:thinking:

1個讚

去聽歌,睇電視:joy:

今晚荷你唱 :baby_boy10_heart:

2個讚

認同呀,真係好難食呀 !次次都係得好少嘢食揀得落手:expressionless:

比唔比點歌先:rofl:

都好似唔比