HKTVmall煮食用帶子好抵


$189/2盒

3個讚

點煮先好食?
次次煮都出哂水:see_no_evil::see_no_evil:

龍蝦蟶子都好正

IMG_20200509_154932

1個讚

我都唔太識呀

係咪煮得太耐?

抵喎

解凍完用廚紙印乾大火煎

2個讚

係咪要落門市買?

:heart_eyes::heart_eyes:

我係門巿買的

好味呀呢隻

朋友教我要出出水先,再印乾水,煮之前先放少少鹽,HKTV mall既煮食用帶子好大隻,煮完都唔太縮得多,已回購好多次,一特價就入定貨

4個讚

上佢個網都有得買,不過要買夠錢先可以去門市攞或者送貨

我買個間個包裝唔同,不過都係大大粒,好抵食。想問出水姐係要點做? :baby_girl05_idea:

請問係邊隻牌子嘅帶子$189兩盒?我喺HKTVMALL網站揾唔到,唔該晒你!

Screenshot_20200509_161845_com.android.gallery3d

我係門巿買的

你試下呢個方法整吖,幾簡單,佢有示範點樣處理個帶子架 :baby_girl01_smile:

1個讚

要唔出,解凍之後要用廚房紙吸乾水先去調味,咁就唔會出水