3個讚
點煮先好食?
次次煮都出哂水![]()
![]()
龍蝦蟶子都好正

1個讚
我都唔太識呀
係咪煮得太耐?
抵喎
解凍完用廚紙印乾大火煎
2個讚
係咪要落門市買?


我係門巿買的
好味呀呢隻
朋友教我要出出水先,再印乾水,煮之前先放少少鹽,HKTV mall既煮食用帶子好大隻,煮完都唔太縮得多,已回購好多次,一特價就入定貨
4個讚
上佢個網都有得買,不過要買夠錢先可以去門市攞或者送貨
我買個間個包裝唔同,不過都係大大粒,好抵食。想問出水姐係要點做? 
請問係邊隻牌子嘅帶子$189兩盒?我喺HKTVMALL網站揾唔到,唔該晒你!

我係門巿買的
你試下呢個方法整吖,幾簡單,佢有示範點樣處理個帶子架 
1個讚
要唔出,解凍之後要用廚房紙吸乾水先去調味,咁就唔會出水
