是咁的,我有捐款習慣,支持獨立義工救小動物
有個義工都喺面書睇咗幾年,之前都有一次性咁捐過一兩次,呢啲都係佢喺面書出帖籌旗嘅
有一次,佢無喺面書公開寫,用我對上一次PayMe 佢果個號碼Whatsapp 我,內容大致上係身體有事要驗嘢洗多咗錢點點點,因佢有好多動物喺手,所以想我捐少少錢幫佢買糧。佢面書有講自己有病嘅,亦知道可以係大病,所以要盡快驗。所以雖然私底下籌旗,我都幫咗佢
到咗下個月,佢話因為疫情所以失業,問我可唔可以再幫佢,同上次一樣數目。其實我開始有啲唔中意,覺得好似好輕易就開口問人捐錢。不過我同自己講,數目細,比多次機會佢。揾食難,幫到就幫
呢次之後,面書見佢話有工開,係穩定嘅工,唔係散工,但做咗無半個月就因為辛苦大壓力上司衰所以辭職。之後又有去親戚度幫手但又同人嘈,嘈完無做過一排又話返去當幫親戚,但最後都係鬧翻咗,所以又無咗份工
過咗3個月,佢又Whatsapp 我,話開始有新工返。但返得幾日工所以好少錢,今次希望我捐上次嘅一半。同之前2次一樣,佢無喺面書籌旗,只係私下問我。我因為覺得唔舒服,作個藉口就推咗
我唔係話佢呃人,事實佢的確幫咗好多小動物。但如果知道自己負擔大,就應該唔好咁輕易辭工。佢比我嘅感覺係好容易放棄份工,又好容易開口問人捐錢,事實上我幫過好多義工,從來冇一個會私底下要我捐錢
你地覺得我做得啱唔啱?
當然啱,你好好心地,其實佢根本唔應該私底下搵你,你小心被人利用你的同情心。
3個讚
你無問題,因為啱唔啱係睇目的唔係結果。
只不過好心未必真係做好事,有善心絕對好,但善心都係希望讓社會世界更美好,所以要考慮嘅係方法。例如教人釣魚rather比人一條魚。
我無捐NGO習慣,感覺好多效率太低,亦無甚建樹。而依家我覺得黃店先係最大慈善,仲要無NGO/政府低效率嘅問題。
2個讚
補充:其實佢如果屬於低收入群體,例如可以建議睇下申請關愛基金之類?呢D錢唔申請都係會________。[留空填充]
樓主你冇做錯,佢幫小動物係好,但應該先處理好自己工作同生活。可能你太好人,幫咗幾次,感覺易話為。我會直接話佢知,失業可以搵社工幫助,希望佢身體健康。
如果有懷疑,你絕對有權唔捐自己錢。或者下次捐貓糧狗糧代替。
一個負責任的成年人係應該先處理好自己生活先搞其他野。
如果打住幫小動物要人捐錢、我覺得係道德勒索。
同意樓上話直接捐物資。
3個讚
同意,冇話「你錯佢啱」,或「你啱佢錯」。
做每一件事都睇自己意願,唔會話唔再幫就係樓主既錯。
2個讚
我都一直有捐錢比貓會,從來未試過貓會嘅人會私底下聯絡我叫我捐錢,呢個做法好奇怪。如果個義工啲錢係用向小動物身上,應該要有單有據交代返用左啲錢黎睇醫生或者買糧,開po籌款,有心嘅人自然會捐。
如果唔想捐就唔好捐。不用不安。
佢幫到咁多小動物。如果係真,應該本身個人唔係對事太易放棄,不過如果我好想捐又覺得工作既野令我唔舒服。可能我會再同佢傾多啲。了解多啲。話佢知我自己既關注先再捐款。不過我覺得有些人工作係好喜歡容易啲轉工。性格問題。所以睇自己理唔理解到。