在fb見到人 share
好耐冇做咁平喇
1個讚
都算平喎


不過我琴日喺旺角街市買緊 4個28蚊


買過細細隻, 唔得+ ! 唔好買!
好鐘意用牛油果整沙律,覺得今年啲牛油貴咗
惠long牛油果,買10次8次伏,試過放到黑都未淋,雪死了。
都係街市飛機貨穩定,雖然貴d,但買一隻食一隻,貴買平食。
唔識揀, 好少買
平嗰啲牛油果 一係唔熟
一係好快變壞
有冇姊妹識點揀?
market place 袋裝牛油果不錯,又唔貴。但是細細個的
該主題在創建3天后自動關閉。不再允許添加新回覆。
